Heb jij eigenlijk piercings enz Fiffill want dat ben ik kwijt?
Fenrir
Geplaatst: 24-11-10 10:44
Ik heb een helix, al zo'n 5 jaar, en ik had een tongpiercing maar die heb ik eruit gehaald omdat ik er na een jaar nog steeds niet aan kon wennen, echt heel jammer... En verder heb ik stretches thans, ben nu bezig met stretchen. Ik wil geen piercings in mijn gezicht, vind het niet mooi bij mezelf, vaak wel bij anderen en de meeste andere piercings staan me niet zo aan, al kriebelt het soms toch wel om nog iets erbij te nemen.
Kdenk dat dat altijd wel kriebelt als je er eenmaal mee begonnen bent...
Fenrir
Geplaatst: 24-11-10 10:47
Haha dat denk ik ook vind het nog steeds jammer van m'n tongpiercing, maar het was echt een verademing toen dat ding eruit was... Ik ben niet zo'n held met sieraden, ik erger me bijv. al aan ringen en armbanden (en in mindere mate aan kettingen), tot nu toe houden alleen mijn oren het vol om geen irritatiepunt te worden... maar dan moet ik er ook echt niks groots aan/in gaan hangen.
Edit; heb jij nou een eskimo of kijk ik scheel? Die vind ik heel erg mooi maar ik heb hele dikke lippen, dat gaat 'm niet worden dus denk niet dat het staat.
Nee je kijkt niet scheel. Ik heb inderdaad een eskimo Ik vind hem vaak net mooi bij mensen met vollere lippen..
Sieraden ben ik ook geen held mee, heb 1 armband en 1 ketting en daar houd het op Maar met piercings heb ik om een of andere reden nooit problemen.
Fenrir
Geplaatst: 24-11-10 10:55
Ik denk toch dat het niet zo'n goed idee is...
Ik wil gewoon liever geen piercings in mijn gezicht, vind het bij mezelf zonde terwijl ik het bij andere mensen heel mooi kan vinden (ligt wel aan de persoon, de een staat het beter dan de ander). Ik houd het toch maar bij kijken.
Ik vind je er net wel het gezicht voor hebben. Maar ik snap wel dat je niets in het gezicht wil. Heb daar ook lang over getwijfeld maar toen hadk zo iets van "joh je hebt al zoveel. Eentje in je lip zal het nuo niet maken" Maar ik heb eerst de labret gehad... En toen ik die "moest" uit doen (tandvlees) ben ik deze laten zetten omdat ik me kaal voelde
Fenrir
Geplaatst: 24-11-10 11:03
Haha ik vind toch m'n onderlip te dik nee, ik vind het bij mezelf gewoon zonde op de een of andere manier, ik vind mezelf altijd mooier zonder veel extra's dan met meer... hetzelfde geldt voor make-up... mooie oogschaduw bij de een staat bij mij echt niet (vind ik zelf). Kende een meisje met een eskimo, haar staat het echt goed. Maar tattoo's kan ik bij anderen bijv. heel mooi vinden, maar bij mezelf.... mijn vriend zei het ook laatst, die houdt wel van tattoo's maar bij mij vond hij het gewoon zonde op de een of andere manier. Ik vind wel dat zoiets echt iets moet toevoegen, niet gewoon een leuk plaatje/piercing.
Kan me wel voorstellen dat het kaal voelde ja.
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 24-11-10 11:12
Make up draag ik dan ook weer wel. Als ik uit ga iig, op mijn werk zit ik "kaal" (lijntjes zijn getatoeëerd dus die staan standaard ) maar als ik afspreek met iemand oid dan maak ik me op. Je hebt van die mensen die gewoon mooier zijn zonder tierlantijntjes...
Fenrir
Geplaatst: 24-11-10 11:19
Ik draag wel make-up, maar eigenlijk alleen maar mascara bovenstaande foto is wel zonder make-up, dat voelt altijd zo lekker mascara "voel" ik om de een of andere reden toch altijd. Merk dat ik mascara de laatste tijd ook wel eens per ongeluk vergeet, het maakt met niet zoveel meer uit. Lijntjes trek ik eigenlijk nooit... vroeger deed ik dat wel, maar eigenlijk al ruim twee jaar niet meer... kwam er achter dat ik zonder eigenlijk mooier vond.
Red_Savage
Geplaatst: 24-11-10 11:21
Oeh, ik ben juist grote voorstander van gezichtspiercings. Ben daar ook nog lang niet klaar
En bij de rest ook niet trouwens
En Make up al helemaal. Zonder make up ben ik echt een monster, dus dat gebeurt standaard.
Dankje! Het zou problematisch zijn als het er niet uit zou zien Ben er vaker wel bang voor hoor, dat ik er stiekem totaal het hoofd niet voor heb. Maargoed ik wil die piercings dan zo verschrikkelijk graag dat ik daar dan niet over nadenk, en dan heb ik ze al..en dan denk ik vaak van... wacht...staat het wel?
perdjes
Geplaatst: 24-11-10 11:32
Hoeveel piercings heb je nu ondertussen al en waar?
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 24-11-10 11:49
Ik vind gezichtspiercings prachtig maar helaas zegt mams neen... Ze heeft 1tje toegestaan dus ik mag al content zijn.
Jammer Ayasha: gelukkig is er op de rest van je lichaam veeel plaats!
Perdjes, ik heb er nu 19.
10 x oor, waarvan 2 stretches (6 mm, 14 mm) Septum Neus Bridge 2 x navel, 2 x microdermal 2x tepel
iloonaa__
Geplaatst: 24-11-10 20:34
iloonaa__ schreef:
ik ga vrijdag een navelpiercing zetten! heb al tragus, en 2 gaatjes in me oorlel aan beide kanten maar nu dus ook navelpiercing... weet iemand trouwens ook een site voor mooie piercings?
? @ Red_savage : wow jij hebt er veel zeg! waar heb je de MD's?
moet je eventjes naar google gaan, en dan piercing lady intypen die heeft hele mooie navelpiercing vind ik persoonlijk.
Jilletje
Geplaatst: 24-11-10 21:16
ff een vraagje ik heb n hele poos zo'n piercing gehad: PC
deze moest helaas uit want ik moest en moet nog een keer aan mn rechter oor geopereerd worden, nou wil ik m graag links laten zetten maar ik heb daar al een gewone tragus zitten. zou dit kunnen?
Dat is een hele mooie piercing Jilletje! Ik heb nog zitten twijfelen of ik er zo een zou laten zetten of een enkele tragus. Ik weet niet of je hem erbij zou kunnen zetten, maar dat weten anderen hier vast wel
RS: Wat ik me afvraag he, jij hebt een neuspiercing en een septum, heb je daar geen last van als je verkouden bent ofzo? Beetje rare vraag misschien