In alles wat je typt kan ik me zelf heel erg terug vinden want eigenlijk heb ik precies het zelfde.
Ik vind het alleen heel erg moeilijk om te reageren.
Ik heb dit account al een paar dagen geleden aangemaakt maar twijfelde toch omdat ik deze week echt een ... week heb gehad en er even doorheen zat.
Vandaag gaat het iets beter.
Ten eerst wil ik zeggen dat ik echt respect heb voor je!
Na alles wat je hebt mee gemaakt!
Ik heb het in VELE mate minder mee gemaakt en ik zit er zo van in de put dat me hele leven nu echt op zijn kop staat.
En het is niets vergeleken wat jij door gemaakt heb!
Nu moet ik zeggen dat er bij mij van alles bij komt kijken en ik veeeeel te zwaar til aan dingen maar zo ben ik gewoon.
Een psygoloog is altijd goed.
En niets engs aan het zijn vaak hele lieve mensen die je echt proberen te helpen.
Althans de mijne.
Ik zat er zelf wel aantedenken maar durfde ook de stap niet tenemen.
Mijn vriend heeft me daar in gesteund en het ging redelijk maar ik ben naar 8 gesprekken door verwezen naar een psychiater.
Omdat ik er echt doorheen zat en ook suïcidaal werd.
En eerlijk gezegt nog steeds ben.
Anoniem1994 schreef:Ben bang.. ik weet niet wie ik wel kan vertrouwen, en wat ik moet/kan doen als het fout gaat.. of als ik denk dat het fout gaat..
Ik weet niet eens of ik mezelf kan vertrouwen..! Ik wil mezelf niks aandoen.. maar denk het 24/7 over na..
En ik ga niks geks doen, maar kan het niet uit m'n hoofd krijgen, en dat trek ik niet meer...
Heel duidelijk merk ik zelf al.. er zal wel niemand zijn die het snapt...
Ik dus wel...

Ik kam precies met het zelfde maar ik heb dit vooral als ik echt een baal dag heb.
Niets wat bij me in de buurt moet komen want ja hoe moet ik het zeggen ik ben dan zo in me zelf gekeerd zo kwaat van verdriet.
Dat ik soms ook niet voor me zelf in sta.
Heb al meerdere keren me vuisten kapot geslagen me mooie Samsung kapot gegooit en nog wel meer dingen maar dat even achter wegen.
Snijden doe ik niet of zelf verminking.
Maar goed je handen kapot slaan komt eigenlijk op het zelfde neer het lijkt alleen anders dan een mes pakken alleen is het eigenlijk precies het zelfde.

Pff moeilijk allemaal maar meis je ben echt niet de enige.

Ik sta ook in een put van 30 meter diep en een muur der omheen van anderhalve kilometer hoog.