Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SAKKIA schreef:Toch ben ik het niet helemaal met je eens MB![]()
Het is een feit dat te veel fruit, gezien de suikers die er inzitten, niet goed voor je is.
Je kan best twee maal daags fruit pakken. Maar als je dan nog honger hebt kun je beter groentes pakken, zoals komkommer, tomaat, paprika e.d.
SAKKIA schreef:Ja tuurlijk is dat beter maar dat is wel een beetje appels met peren vergelijken(hoe dubbelzinnig)
Maar dankan je ook zeggen, ja als je zin hebt in snoep kun je beter een boterham pakken o.i.d. Wat ik daar mee wil zeggen is dat er niet zoveel slechtere dingen zijn als snoep.
Maar als je dan toch niet kiest voor die fruitella, maar voor iets gezonds en dus groente en niet fruit.
MamboBeach schreef:SAKKIA schreef:Ja tuurlijk is dat beter maar dat is wel een beetje appels met peren vergelijken(hoe dubbelzinnig)
Maar dankan je ook zeggen, ja als je zin hebt in snoep kun je beter een boterham pakken o.i.d. Wat ik daar mee wil zeggen is dat er niet zoveel slechtere dingen zijn als snoep.
Maar als je dan toch niet kiest voor die fruitella, maar voor iets gezonds en dus groente en niet fruit.![]()
Ja, maar zoals jij het stelt vind ik het van niet.Ik eet liever een appel soms dan een stuk komkommer en dan denk ik echt niet groente per definitie gezonder is. Er zitten minder calo's in maar je bent wel een stuk meer gevoedt. Althans, ik wel.
Ik vind een komkommer zo nutteloos
ja met smeerkaas!