Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

laura1986

Re: [centraal] Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 17:41

TurningPoint zou een (evt wat langere) bob niks voor je zijn?

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:16

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen... :)

Ik zou graag mijn haar eens willen verven, maar dan niet met permanente verf maar het liefst een spoeling. Heb wel lang en dik haar (eerste foto in profiel geeft een goed beeld van de lengte en model, tweede meer van de kleur). Ik zou het het liefst bruin(er) willen hebben (ben nu donkerblond), maar heb geen idee welk merk verf het beste is? En is het uberhaupt wel verstandig om te verven? Gaat het haar er niet hartstikke dood van? :)

@ TurningPoint: Ik zou ook zeggen een boblijn (dan wel wat langer en stoerder) denk dat dat je wel zou staan! (maar moet je wel durven natuurlijk ;) )

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:19

Ik ben nu weer poging aan het doen om het haar te blonderen :) , had het eerst echt bruin. in december geblondeerd word het donker blond dus nu hopen dat het wat lichter blond word

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 20:17

dressagelady schreef:
En ben je er tevreden mee Emaartje? Ben benieuwd naar een foto :)

Mijn haar zit nu in de verf, voor het eerst met Syoss (chocolade bruin), ben benieuwd :=

ja ben er tevreden mee,zal even een foto maken ;)

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 12:55

goldith schreef:
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen... :)

Ik zou graag mijn haar eens willen verven, maar dan niet met permanente verf maar het liefst een spoeling. Heb wel lang en dik haar (eerste foto in profiel geeft een goed beeld van de lengte en model, tweede meer van de kleur). Ik zou het het liefst bruin(er) willen hebben (ben nu donkerblond), maar heb geen idee welk merk verf het beste is? En is het uberhaupt wel verstandig om te verven? Gaat het haar er niet hartstikke dood van? :)

Of het verstandig is om te verven? :n

Je haar beschadigd erdoor, en het is maar de vraag of de neiuwe kleur je echt goed (beter?) staat dan de kleur die je van jezelf hebt. Eenmaaal begonnen met verven zit je er vaak aan vast, want uit laten groeien zonder tussendoor gedeeltes laten verven of ontkleuren ziet er gewoon niet uit.
Been there, done that..

Een spoeling is minder schadelijk, maar ´werkt´ vaak ook minder goed. Dat kan een voordeel zijn als je dan ook niet met uitgroei zit te kijken.

Misschien ook nog iets om even aan te denken: die chemicaliën zijn allemaal nogal schadelijk voor de natuur. En voor je eigen lichaam m.n. je hoofdhuid..

Irmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 18:51

Ik heb even een probleem met mijn krullende haar.

Als ik uitga gaan mijn krullen na 1 uurtje pluizen en krijgt mijn haar heel veel volume (iets té veel)
Ik heb heel dik haar, dus steilen gaat echt heel erg moeilijk. Wat doen jullie in je haar, of met je haar om te voorkomen dat het gaat pluizen? En wat werkt echt?
Ik heb wel een aantal speciaal voor krullen crèmes & mousses voor in mijn haren maar dit helpt niet heel goed. Deze zijn van een speciale krullen-kapper.

Alvast bedankt!

Winniiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 19:38

Irmy schreef:

Als ik uitga gaan mijn krullen na 1 uurtje pluizen en krijgt mijn haar heel veel volume (iets té veel)
Ik heb heel dik haar, dus steilen gaat echt heel erg moeilijk. Wat doen jullie in je haar, of met je haar om te voorkomen dat het gaat pluizen? En wat werkt echt?
Ik heb wel een aantal speciaal voor krullen crèmes & mousses voor in mijn haren maar dit helpt niet heel goed. Deze zijn van een speciale krullen-kapper.

Alvast bedankt!

Ik heb geen krullen maar wel precies hetzelfde probleem als jou. :j Heel dik en pluizig haar. ( kan mijn haar ook nooit zonder klem ofzo los doen :n dan ziet het er echt te ontploft uit....)

Dus ook voor mij zijn tips welkom! :)

M_arije

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:06

Ik gebruik altijd Casting Creme Gloss van L'oreal. Ik ben er super tevreden mee, want ik ben niet z'n iemand van elke maand kleuren. En de uitgroei valt helemaal niet op, want de kleur vervaagd meer. En de kleur ziet er nooit lelijk uit! :D Er zit ook nog een tubetje bij met creme spoeling die je haar super glanzend maakt.

@ Goldith: Deze haarkleuring is echt een aanrader voor jou!

MadameFanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:34

Irmy schreef:

Alvast bedankt!

De producten van John Frieda vind ik wel werken (zijn wel wat duurder dan gewone haarmaskers, conditioners en serums)
Als je zowel haarmasker als conditioner gebruikt merk je al verschil. Op nat haar kan je ook een serum laten intrekken (zonder uitspoelen). Eventueel kan je daarna ook een mousse gebruiken.

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 21:20

iemand al de nieuwe lightners van syoss geprobeerd? heb net die foam colour van JF gebruikt. apart die foam maar ben super tevreden!

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 21:31

Oke M_arije, ik zal er naar kijken als ik weer eens bij een drogist kom, bedankt voor de tip! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:38

Duimen jullie mee? Ik zit met henna in m'n haar en ga over een half uur proberen alles eruit te spoelen.
Benieuwd welke kleur gaat verschijnen en of het niet teveel gevlekt is :D

kim18a

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 16:11

Ik wil echt iets anders met me haren..
Ik heb nu beetje de kleur naar het donkerblond en vind het verschrikkelijk... highlights heb ik al geprobeerd maar dat was ook niks. ik dscht nu aan melk chocolade bruin, en misschien ook een ander kapsel :)
Ik heb nu van boven steil, en van onder golvend haar, daarom steil ik het ook bijna altijd, omdat het niet altijd even mooi is. Als je een tip voor me hebt mag je me altijs pb'en. In me profiel staan plaatjes van me haar. Ook compleet andere ideeén zijn ook welkom! :)

kim18a

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 18:14

idinn schreef:
Duimen jullie mee? Ik zit met henna in m'n haar en ga over een half uur proberen alles eruit te spoelen.
Benieuwd welke kleur gaat verschijnen en of het niet teveel gevlekt is :D

+:)+ +:)+

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 18:16

Ik heb het nu koper/rood/oranje :) Hele gave kleur! Zal morgen even een foto na het wassen in daglicht maken :)

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 18:43

Lijkt me best wel eng om met henna te verven, je weet volgens mij nooit precies wat voor kleur het wordt :P Al is het wel veel beter voor je haar toch? :) Ben benieuwd naar het resultaat Idinn! :D

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 23:53

Ok.

Ik ben nu blond.
Ik ben origineel bruinig.
Ik wil het eigenlijk donkerdonkerdonkerbruin.

Maar ik ben bang dat het niet staat. Ja staat wel, maar ik weet niet.
Ik vind dit blonde namelijk ook heeel leuk :+

Moet dan wel nog veel donkerder dan op die linkse foto. Wat vinden jullie??

Afbeelding of Afbeelding

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 10:48

Ik vind blond je mooier staan eigenlijk, staat natuurlijk en geeft je een wat vriendelijker gezicht. :) Kan ook aan het verschil in uitdrukkingen op de foto's liggen hoor, haha.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 12:25

Bruin maakt sowieso heel hard, ik ben oorspronkelijk blond, maar had me haar in de winter donkerbruin, nu ik een beetje donkerblond ben komen veel mensen naar me toe dat dit veel "liever" en leuker staat :j

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 14:50

Na een nachtje slapen idd besloten dat ik maar blond blijf :))

Alleen zo irritant op 't werk, (werk bij een bouwmarkt) dat mensen me echt voor dom aanzien hahaha.
Soms denk ik dat dat blonde haar gedeeltelijk de oorzaak is (en het vrouwzijn natuurlijk :+ )

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 14:52

Ik zou het wel bruin verven, leuk!

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 09:06

Ik meld me hier ook maar eens, ipv meelezen :)

En ik heb een probleempje met mn haren. Ik wil het weer verven, heb dat vorig jaar zomer gedaan. Weer zwart gemixt met donkerbruin, dan kleurt het mooi mee en zie je echt geen uitgroei. Maar dan wil ik er ook extentions doorheen, van die dingen die erin gesmolten worden. En dan paars met blauw, dus dat zijn van die syntetische dingen. (zou ik mn haar dan nog kunnen stijlen als ik die dingen niet door de stijltang trek? Want dan smelten ze helemaal weg...) En dan heb ik altijd nog het probleem dat mn ouders het niet geweldig vinden, die gaan mn idee afkraken waardoor ik het ook niet meer weet... Hebben jullie tips?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 09:18

Mikkk schreef:
Na een nachtje slapen idd besloten dat ik maar blond blijf :))

Alleen zo irritant op 't werk, (werk bij een bouwmarkt) dat mensen me echt voor dom aanzien hahaha.
Soms denk ik dat dat blonde haar gedeeltelijk de oorzaak is (en het vrouwzijn natuurlijk :+ )

Dat is wat je er zelf van maakt, zo ben ik eens geweigerd door een klant, ik had wit blond haar en ben erg meisje meisje, ik heb hem eens een poepie laten ruiken en alsnog de opdracht afgerond naar gehele tevredenheid, hij zal nooit meer meisjes met witblond haar beoordelen :))

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 10:36

Hoi,

weet een van jullie of je de chi tang ook ergens in de winkel kunt kopen??

Dankje!!!!

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:58

Komt ook even binnenvallen :j
In december 2010 had ik voor het laatst mijn haar geverfd met Syoss, kastanje bruin (ben blond van mezelf) Pakte erg mooi vond ik, alleen vervaagde ontzettend snel. Nu was John Frieda Precious Foam Color voor 10,- in de aanbieding en heb ik net aangebracht, wat een ideale uitvinding! Ik heb er de kleur Dark Chocolat Brow in, ben benieuwd hoe deze verf uitpakt, als het goed is dan hebben ze een nieuwe 'fan' bij *\o/*