Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
goldith schreef:Ik hoop dat jullie me kunnen helpen...![]()
Ik zou graag mijn haar eens willen verven, maar dan niet met permanente verf maar het liefst een spoeling. Heb wel lang en dik haar (eerste foto in profiel geeft een goed beeld van de lengte en model, tweede meer van de kleur). Ik zou het het liefst bruin(er) willen hebben (ben nu donkerblond), maar heb geen idee welk merk verf het beste is? En is het uberhaupt wel verstandig om te verven? Gaat het haar er niet hartstikke dood van?
Irmy schreef:Ik heb even een probleem met mijn krullende haar.
Als ik uitga gaan mijn krullen na 1 uurtje pluizen en krijgt mijn haar heel veel volume (iets té veel)
Ik heb heel dik haar, dus steilen gaat echt heel erg moeilijk. Wat doen jullie in je haar, of met je haar om te voorkomen dat het gaat pluizen? En wat werkt echt?
Ik heb wel een aantal speciaal voor krullen crèmes & mousses voor in mijn haren maar dit helpt niet heel goed. Deze zijn van een speciale krullen-kapper.
Alvast bedankt!
Irmy schreef:Ik heb even een probleem met mijn krullende haar.
Als ik uitga gaan mijn krullen na 1 uurtje pluizen en krijgt mijn haar heel veel volume (iets té veel)
Ik heb heel dik haar, dus steilen gaat echt heel erg moeilijk. Wat doen jullie in je haar, of met je haar om te voorkomen dat het gaat pluizen? En wat werkt echt?
Ik heb wel een aantal speciaal voor krullen crèmes & mousses voor in mijn haren maar dit helpt niet heel goed. Deze zijn van een speciale krullen-kapper.
Alvast bedankt!
Mikkk schreef:Na een nachtje slapen idd besloten dat ik maar blond blijf![]()
Alleen zo irritant op 't werk, (werk bij een bouwmarkt) dat mensen me echt voor dom aanzien hahaha.
Soms denk ik dat dat blonde haar gedeeltelijk de oorzaak is (en het vrouwzijn natuurlijk)