Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yell schreef:Zonnetje81 schreef:30 gram is niet zoveel. Ik eet ooit choco's van kelloggs, al die dingen zijn net zo goed/slecht als gewone cornflakes, dus ik pak wat ik lekker vind. Of chocopops. Ik eet dat met yoghurt.
Ik bedoelde ook aan calorieën, niet aan hoeveelheid
Anna-Jelly schreef:Dat je speklapjes vies vindtIk kan echt niet snappen hoe iemand dat weg krijgt haha
Yell schreef:Elmira schreef:Heerlijkja echt lekker. Hoeft ook geen suiker oid doorheen. Zijn van de ah
![]()
Op de verpakking staat; een portie van 30 gram special flakes bevat 115 kcal
Klinkt zo best nog veel, doe je ze in melk?
Zonnetje81 schreef:Gevulde koek zit nou in lunchtrommeltje........zonnetje ziet een vetkring op het papier waar de koek op lag........feit: gevulde koek is vet.........maaar........lekker........ Nee zonnetje gaat zo aan de aardbeien, lekker verse rode aardbeien.... Koek.....tja die gaat mee naar huis.....richting kliko = vriend of broer?
*zonnetje moet volhouden*
Yell schreef:Zonnetje81 schreef:Gevulde koek zit nou in lunchtrommeltje........zonnetje ziet een vetkring op het papier waar de koek op lag........feit: gevulde koek is vet.........maaar........lekker........ Nee zonnetje gaat zo aan de aardbeien, lekker verse rode aardbeien.... Koek.....tja die gaat mee naar huis.....richting kliko = vriend of broer?
Ja echt wel, maar zo heerlijk, zeker als ze net gebakken zijn van de AH
Zonnetje81 schreef:Gevulde koek zit nou in lunchtrommeltje........zonnetje ziet een vetkring op het papier waar de koek op lag........feit: gevulde koek is vet.........maaar........lekker........ Nee zonnetje gaat zo aan de aardbeien, lekker verse rode aardbeien.... Koek.....tja die gaat mee naar huis.....richting kliko = vriend of broer?