Ohja nederlandse zee is inderdaad niet zo fris..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar ik snap dat dat moeilijk is hoor haha. Als je 'm nu eenmaal wilt dan is het niet leuk om te wachten!
hij zit er nu iets meer dan 3 weken in. En ik snap niet waarom mensen het over pus en troep en irritaties enzo hebben hoor, ik heb echt nergens last van gehad. De eerste tijd is het natuurlijk wel erg gevoelig, maar nu voel ik 'm alleen als ik per ongeluk ergens tegen aan stoot ofzo
en als ik nu echt 0,0 last heb dan lijkt het me sterk dat ik over een maand ineens last ga krijgen. Het wondje geneest alleen maar meer en meer en die huid wordt steeds meer intact, dus de kans dat het verkeerd gaat wordt toch eigenlijk steeds kleiner? Of zie ik dat verkeerd.
Of je moet geluk hebben, dat kan natuurlijk ook. 
( ja ook daar dus ervaring mee! )
Had nog even getwijfeld of ik hem eruit zou halen, blij dat ik t niet gedaan heb want je ziet er nu niks meer van.. maar zo erg was ie dus ontstoken 
xDramaQueen schreef:emma, zelfs de mensen die razendsnel genezen kunnen er nog last van krijgen, het is normaal dat ie ineens na 2 a 3 maanden gaat pussen etc, soms eerder, soms niet, maar ik zou er zeker NIET van opkijken als t gebeurd.
en ik ga er ook niet van op kijken als dat gebeurt, want het is nou eenmaal een piercing dus die mogelijkheid is er. Maar tot nu toe vind ik het erg goed genezen
en daar ben ik wel blij mee..
!
oke nog een poging om het uit te leggen: ik zou het gek vinden als het mij overkomt omdat ik het idee heb dat het juist de goede kant op gaat, maar ik sluit niet uit dat het gebeurt en ik zou een onsteking ook niet raar vinden omdat het een gat in je lichaam is waar bacterieën kunnen komen enzo. Dus ja eigenlijk zou ik er gek van op kijken maar ook weer niet
Dus Emma, juich maar! Super dat 't gewoon zo goed gaat.