8 uur productie werk per dag?????????? Zijn ze helemaal. Ben blij voor je dat de arbeidsdeskundige tenminste verstand heeft en ook gebruikt. Neem het er van, een jaar rust van het UWV is je gegund.
DDDMakkink
Geplaatst: 10-02-12 19:58
Ja dat moest ik wel kunnen Maar achteraf was 8 uur zitten toch teveel Dus volgend jaar weer op het matje komen
Ik mag geloof ik aankomende zomer weer eens langs, dan zit mijn eerste 2 jaar er op.
DDDMakkink
Geplaatst: 12-02-12 23:13
Ik heb eerst 2 jaar een ziektewet gehad en een zwangerschaps En nu sinds 2009 de wia Je blijft er in zolang nodig Ze hadden mij inprinciepe voor 44% afgekeurd
bah, het is vandaag zoooooooooooo koud, kom niet op temperatuur, ik wil zo graag warmte, heb al een bak narcisjes op tafel staan, beetje fleurigheid in huis,
aikon
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-12 16:47
Ik weet niet hoe het met jullie zit, mare mijn lijf laat al 3 dagen flink van zich horen, uhh voelen. Krijg er wat van. Ibuprofen werkt ook niet echt meer. Wanneer vertrekt die verrekte waterkou weer??? Geef mij het droge vries sneeuw weer maar weer, of zomer weer.
DDDMakkink
Geplaatst: 18-02-12 19:30
Nou doe dan maar de zomer Deze winter stelde ook niks voor Ik heb wel pijn maar dat komt door het sporten van gisteren en vandaag
ik wil lente, mooie droge dagen, zonnetje, en graadje of 15 a 20, heerlijk, nu ook al bijna 2 week spit ik de rug, voel me nu echt gehandicapt (blijf het een vreselijk woord vinden)
dit weekend zou het weer wat vriezen, -2 ofzo, ben beniuewd, ik moet wel zeggen, de regen valt hier erg mee, het is alleen grauw en vochtig
DDDMakkink
Geplaatst: 19-02-12 14:07
Hier wel wat regen gehad Nu droog en zonnetje maar vind de wind wel fris
Gister heeft het hier veel geregend, vandaag ook regelmatig. Vind het echt niks zo. Ik wil weer meer kunnen doen dan ik nu doe, word moe van mij zelf zo.
Phillien, balen spit. heb het ook eens gehad. Veel sterkte nu. Ik noem dystrofie toch liever een handicap dan een ziekte. Vind dat nog minder klinken als het lang duurt. Als of het net als kanker of aids is of zo.
Maar ik voel me nu niet ziek. Ik moet mezelf wel in acht nemen. Daarom noem ik het een aandoening.
DDDMakkink
Geplaatst: 20-02-12 10:05
Nee ik voel me ook niet ziek Handicap vind ik het wel Want ik kan veel dingen niet meer En als ik toch te veel doe en daardoor veel pijn heb dan voel ik me wel rot
phillien
Geplaatst: 20-02-12 10:44
hier heeft het gesneeuwd en gevroren, koud dus, maar er is wel zon!!!
DDDMakkink
Geplaatst: 20-02-12 11:12
Hier geen sneeuw maar de auto ramen moeten wel gedaan worden Daar ligt een laag ijs op
Het een aandoening noemen vind ik ook weer niks. Wat is nou een aandoening? Als ik dat tegen over iemand vertel krijg ik standaard deze vraag. Ziekte en handicap snappen ze wel. Dat het na een trauma gekomen is snappen ze dat het een handicap is. Ziekte krijg je niet na een trauma. (of toch wel? kan ff niet helder denken)
DDDMakkink
Geplaatst: 20-02-12 17:01
Het is een zenuwziekte officieel heb ik begrepen Maar tussen ziek en en ziek zit nog een groot verschil Ik zeg altijd dat ik beperkingen heb in mijn doen en laten
Nou ik heb eindelijk iets van het UWV gehoord! Krijg in iedergeval WW met terugwerkende kracht.
Maar voor de rest niks gehoord.. Dus van de week maar bellen, om te kijken of ze iets kunnen doen om me aan een baan te helpen. Het is zo lastig een baan vinden waarbij ik mijn hand niet (of beperkt) hoef te gebruiken. Ik word er gek van. Ben nu ondertussen al een half jaar thuis!
aikon
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-12 17:27
Natassja gefeliciteerd , dat heb je toch gewonnen. Snel werken kunnen instanties niet dus moet je gedult hebben helaas.
Hoop ook dat ze me verder kunnen helpen, zou helemaal perfect zijn. Maar eerst maar eens afwachten, want zou voor de 19e gestort worden, en staat er nog niet op. Maar zat natuurlijk nog weekend tussen, dus ik wacht nog even af.
Ik vind het wel een handicap. Ik wordt erg beperkt door de dystrofie. Gekscherend noem ik mezelf ook wel eens een halve invalide.
Als mensen voor de goede orde vragen wat ik heb en ik geen zin heb om het uit te leggen roep ik vaak dat ik een spierziekte heb. Kort en krachtig en voor veel mensen een goed antwoord. Bij mensen met echte belangstelling leg ik wel uit hoe en wat.
DDDMakkink
Geplaatst: 20-02-12 22:07
Ja ik heb er soms ook geen zin in om helemaal uit te leggen wat ik heb Ze snappen het vaak toch niet
Natassja gefeliciteerd eindelijk iets positiefs Maar uhm WW? Waarom geen WIA?