Lang geen reacties meer hier.
Heb een tijdje erg gelet op vroeg en gng slapen en het leek te beteren, maar nu gaat het weer de andere kant op. Slaap al een week 9u maar word elke dag meer moe wakker.
Ben ook volledig op als ik van de paarden terug kom.
Slaap dus wel heel makkelijk in, maar word buiten adem wakker:".
Erg fijn dus.
Bloed is in augustus nog is gecheckt omdat het toen ook weer slecht ging. Natuurlijk allemaal perfect in orde. Heb ook xanaxtabletjes, maar doet weinig, dus ik gebruik ze ook zelden.
Ga het op een andere manier proberen, heb op 1 december een afspraak bij ieman die met mindfullness, relaxatie,ademhaling,yoga bezig is. Kan niet wachten, hoop echt dat daar op de 1 of andere manier een oplossing komt, want ik ben dit zo beu.
Geraak alle zin in het leven kwijt omdat het elke dag vechten is.
Zo ongelofelijk vermoeiend.
Ben ervan overtuigd dat het allemaal metaal is, maar ondertussen is het een automatisme geworden. Vooral dat verkeerd ademen.
Echt belachelijk, begin dit jaar reed ik helemaal alleen de wereld rond met paard en trailer. Kwam om half 2 's nachte naar huis van de training. En stond de volgende morgen om 9u weeral klaar om te gaan ontbijten met vrienden.
Nu is de 10km van werk naar paarden weeral veel te veel.
Heb een droomjob, 3 geweldige paarden, goeie trainer, geen vriend waar ik rekening moet mee houden, leuke vrienden,
Samengevat geen enkele reden om me dus zo te voelen.
Ga nu ook naar de rugschool, als de rugpijn onder controle is, wil ik terug stilaan starten met sporten. Was fanatiek aan het fitnessen, maar moeten stoppen van de kine, om eerst de steeds terugkomende rugproblemen op te lossen.
Heb zo het gevoel dat niemand in men vriendenkring deze problemen heeft, dus ben 'blij' te lezen dat ik toch niet alleen ben.
Als ik Google op hyperentilatie kom ik heel wat centra en mensen tegen in Nederland die hier toch op werken. In België is dat veel moeilijker te vinden.
Hebben jullie zoiets dan nog niet geprobeerd?
Zoals deze site: http://www.buteyko-instituut.nl/Test-uw-ademhaling.html
Zit meer dan 2 uur van mij vandaan, maar als ik hier zoiets kon vinden, dan deed ik dat direct.
Mss is het alleen maar geldklopperij, maar de gewone medische wereld biedt toch ook geen uitweg.