Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nouwja, arts naar de stand van me benen/heupen/bekken etc gekeken, niks te zien, gevoelt merkte niet echt wat, ik verging van de pijn, foto's laten maken, niks op te zien, nu door verwijziging naar de sportarts op Papendal, voor een drukmetingtest ofzo, daar kan ik 15 december terecht
Zeker met je studie ook!
Wel doorgezet en die 30 minuten gehaald, gelukkig.

Balen van je opleiding, ik zal voor je duimen. Hoe heb je die blessure opgelopen dan? Scheenbeen is erg pijnlijk. Succes morgen op de poli.
) en dan ga ik rennen. ALs ik dan terugkom wandel ik hetzelfde stukje uit en eenmaal binnen ga ik rekken. Eerst door 1 voet naar voor te zetten (omwisselen), dan door mijn hak naar mijn bil te trekken (om de beurt uiteraard). Dan maak ik me helemaal lang en laat beide armen aan 1 kant langs mijn lichaam "vallen". Dat doe ik aan beide kanten. Dan breng ik mijn arm over mijn hoofd en maak me lang, beide kanten op. Dan maak ik me weer helemaal lang en buig rustig voorover, stuitje naar het plafond, kruin naar de grond, benen iets gespreid. Dan ga ik op de grond zitten. Voeten tegen elkaar en knieen naar de grond drukken. Dan doe ik de benen wijd en leun rechtvooruit voorover, met een rechte rug. Dat doe ik ook opzij over ieder been heen. Tot slot sta ik op en schud ik alles (benen, armen, schouders) even lekker los. Ben in totaal ene minuut of 5 bezig met rekken na het sporten.