Is het volgens jullie een pijnlijke plek, aan de zijkant van je voet ? (meer onder je enkel zegmaar)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sam_antha schreef:Hebben jullie hier ook foto's van? Of moet ik dat het hele topic even doorspitten?
Is het volgens jullie een pijnlijke plek, aan de zijkant van je voet ? (meer onder je enkel zegmaar)
sam_antha schreef:Hebben jullie hier ook foto's van? Of moet ik dat het hele topic even doorspitten?
xDramaQueen schreef:tjah is makkelijker gezegd dan gedaan, ik kan overal pijn hanteren maar met voeten ben ik bang dat ik ze terug trek, komt nog bij dat ze allebei moeten.. het komt wel hoor daar niet van, maar ik verheug me er nu nog even niet op.
Ik verheug me eerst op mijn arm tat's
Leanee schreef:Hoe is jullie ervaringen met het tattooeren/inkleuren van de tattoo op de ruggengraat?
Polivy schreef:Het is een klein plekje en heb er geen last van, maar idd wel lastig en irritant. Hoop dus ook dat het woensdag weg is. Zal dinsdag als je het dan nog ziet nog voor de zekerheid alvast even langs gaan bij ze. We zien wel. Kan er niets aan doen verder.