[Centraal] Tattoo Topic II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sam_antha

Re: [Centraal] Tattoo Topic II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 21:15

Hebben jullie hier ook foto's van? Of moet ik dat het hele topic even doorspitten :) ?

Is het volgens jullie een pijnlijke plek, aan de zijkant van je voet ? (meer onder je enkel zegmaar)

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 21:20

sam_antha schreef:
Hebben jullie hier ook foto's van? Of moet ik dat het hele topic even doorspitten :) ?

Is het volgens jullie een pijnlijke plek, aan de zijkant van je voet ? (meer onder je enkel zegmaar)

Ik heb er 1 op me wreef (over mijn hele wreef) en vond het wel pijnlijk.. Maar was
wel goed te doen hoor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 21:25

Als je 'm niet heel groot neemt zal het wel meevallen. Verschilt ook per persoon hoe je de pijn ervaart. Prettig zal het niet wezen gok ik, maar pijn is je beste vriend ;) Weet je dat je nog leeft en als je erop terugkijkt was het zo erg nog niet :D

Toen die nog maar net erop stond (nog erg lelijk dus haha)
Afbeelding

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 21:40

sam_antha schreef:

ik wil echt op de hele zijkant van me voeten tekst dus helemaal onderaan, maar ik durf dat nog niet want het schijnt dus echt een hel te zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 21:44

Ajoh flink doorbijten, als het klaar is dan is het klaar. Achteraf voel je die pijn niet meer en dan heb je wel wat moois staan! Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en ben bang dat het voor die plek zeker op gaat. Ken iemand die heeft wat op de onderkant van haar voet.. dat lijkt me ook niet bepaald een pretje, maar gaaf is het wel!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 21:45

tjah is makkelijker gezegd dan gedaan, ik kan overal pijn hanteren maar met voeten ben ik bang dat ik ze terug trek, komt nog bij dat ze allebei moeten.. het komt wel hoor daar niet van, maar ik verheug me er nu nog even niet op.

Ik verheug me eerst op mijn arm tat's :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 22:01

Haha ja dat terug trekken idd.. al had ik dat met mn pols ook. Ik ken mezelf als ik iets voel wat maar lijkt op pijn trek ik terug. Maar gelukkig heb je dan toch in je hoofd dat als je dat doet een probleem hebt :P Maar eerst je arm tat's ach klinkt ook goed! Voetjes kunnen dan best even wachten :D

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 23:20

Hoe is jullie ervaringen met het tattooeren/inkleuren van de tattoo op de ruggengraat? :)

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 23:47

xDramaQueen schreef:
tjah is makkelijker gezegd dan gedaan, ik kan overal pijn hanteren maar met voeten ben ik bang dat ik ze terug trek, komt nog bij dat ze allebei moeten.. het komt wel hoor daar niet van, maar ik verheug me er nu nog even niet op.

Ik verheug me eerst op mijn arm tat's :D

Ja ik had ook het gevoel dat ik steeds me voet wilde terug trekken.. Was samen met
me zus en die heeft me been vast gehouden.. Hihi..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 00:57

Leanee schreef:
Hoe is jullie ervaringen met het tattooeren/inkleuren van de tattoo op de ruggengraat? :)

lijnen waren geen pretje, inkleuren daarintegen vond ik wel lekker :D (zwart ingekleurd)

@ladyloe, kan zo snel niet iemand bedenken die zo lang me been wil vasthouden :))

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 01:35

Ik heb er 2 die ook delen op mijn ruggegraat hebben. Vond het niet heel erg prettig, maar ja het is gewoon even doorbijten en dan heb je ook wat

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 04:04

Leanee; Ik heb een tattoo over ongeveer een kleine helft precies over de ruggengraat lopen. Lijntjes vielen mee, was te doen, maar inkleuren was gewoon een drama, echt gevoelig.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 09:54

Stil maar over de pijn op voeten :+
Ben aan het sparen en 'moet' dan nog :P
Wil mn Chinese teken vanaf mijn enkel naar mijn voet toe uit laten breiden met bloemen etc, die dan over mijn wreef naar mijn tenen loopt, dus sssssssst over de pijn

connie1964

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 17:50

Afbeelding

ja voet is pijnlijk,op sommige plaatsen toch zeker.
Verder had ik nogal last van wegtrekkers,dit doe je niet bewust maar is omdat ze op uiteinden van je zenuwen zitten te tatoeeren.
Vervelend voor tatoeerder maar ook voor jezelf.

Wilde er al een tijd 1 daar en ben er erg blij mee,getatoeerd door vriend van mij...zo uit losse handje.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 19:07

Ja, ik had ook last van wegtrekkers. :=

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 19:11

Ik had alleen last van spasmes toen de tattoo in m'n nek werd gezet :))
Heel vaag! Snap ook nog steeds niet hoe dat kon, maargoed de tattoo staat en de spasmes zijn niet gebleven!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 19:44

Ik heb mijn pols een heel klein stukje verbrand met oliebollen bakken gisteren. En ook net de pols waar mijn tattoo woensdag op moet komen...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 20:08

Ik had toen mijn onderrug gedaan werd ook momenten dat mijn been ging trekken en trillen. Dan voelde ik echt die zenuwen helemaal trippen

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 21:52

@ polivy : dat meen je niet... :( zit niet mee want volgens mij moet de huid helemaal gaaf zijn als je tat geplaatst word :(

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 21:54

Ja, volgens mij ook...maar ik dacht ergens gehoord te hebben dat mensen juist tattoos over littekens laten zetten om het niet meer te laten opvallen.

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:06

ja heb t toeen ook gezien bij la ink. toen zeiden ze dat t wel wat moeilijker was dan een gladde huid

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:33

ja maar ik denk niet het zo werkt bij een verse "wond" zeg maar

een ouder litteken wat echt een litteken al is zeg maar wel
maar een brandwondje van een spetter vet wat wel weer bij trek zullen ze hem niet overheen zetten denk ik dan zul je moeten wachten vraas ik tot de huis gaaf is :(

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 00:18

Het is een klein plekje en heb er geen last van, maar idd wel lastig en irritant. Hoop dus ook dat het woensdag weg is. Zal dinsdag als je het dan nog ziet nog voor de zekerheid alvast even langs gaan bij ze. We zien wel. Kan er niets aan doen verder.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 01:20

Polivy schreef:
Het is een klein plekje en heb er geen last van, maar idd wel lastig en irritant. Hoop dus ook dat het woensdag weg is. Zal dinsdag als je het dan nog ziet nog voor de zekerheid alvast even langs gaan bij ze. We zien wel. Kan er niets aan doen verder.

Heel goed vet houden dan is het bij mij altijd met een dag weg. Dus echt gewoon om de 10 minuten/kwartier iets vochtingbrengends erop smeren. Ik had me ook verbrand aan het vet van de olibollen, maar op deze manier was het zo over. Zie er nu al niks meer van.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 01:22

Ben idd goed aan het smeren al :) Duimen dus!