Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

, ik heb nog gedacht om een bad buiten te zetten, is alleen wel erg frips nu.
)
(is 1,5 jaar eigenlijk niks aan gedaan
)
Fysio zei dat dat beter was, mag dan 2 hele weken bijna niks doen.
Mogen ze me wel vast binden op mijn stoel
mooie pup, wordt wel een grote zeker? Fijn dat je mensen om je heen hebt die naar je luisteren. Goed te lezen van je gesprek vandaag, daar mag je trots op zijn.
.
jammer te lezen dat het even minder met je ging, gaat het al iets beter? Hoe is het gesprek verlopen? Hoop dat het mee is gevallen en dat je voorlopig nog thuis kunt blijven, verwacht eigenlijk van wel.
Dat sekte gebeuren is lijkt me niks, zit je daar nu nog bij? Wanneer had je je nieuwe keuring? Fijn dat jullie wat schoon hebben kunnen maken, geniet van het resultaat. Met je pony verder alles goed, snap je reactie, zou ook direct in actie zijn gekomen. 
Pollewoppy schreef:Yoga was erg fijn. Ik denk zeker dat het iets voor mij is. Wel kwam mijn sociale angst / onzekerheid weer erg om de hoek kijken, daar baal ik best wel van. Toch probeer ik het op een andere manier te zien, een meer positieve manier: Ik ben het maar wel mooi aan gegaan en daar ben ik stiekem best een beetje trots op
Ben je ook nog op die stal wezen kijken?
. Hopelijk lukt het ook de hulp te vragen en loopt het straks goed.
om 16 uur sluiten ze. Morgen weer een dag en anders maandag, vind het wel extra jammer omdat ze me vandaag zouden helpen. Vanavond geen plannen en morgen ook een rustige dag op het programma. Jullie nog plannen? 
Goed van je, hier kun je trots op zijn en ook top dat je bent gegaan en niet de test hebt vermeden!