Foto is overigens scheef genomen
Iemand enig idee hoe ik mijn bovenste navelpiercing kan duidelijk maken dat ie niet scheef moet gaan hangen
Als ik hem recht druk is hij nl gewoon recht maar hij "rust" scheef ivm onderste balletje denk ik. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foto is overigens scheef genomen
Als ik hem recht druk is hij nl gewoon recht maar hij "rust" scheef ivm onderste balletje denk ik. marlies85 schreef:@ DQ: Die balletjes met die steentjes komen bij Crazy Factory vandaan?
de navel ook
alles komt daar vandaan 

". Op termijn wil ik er liefst 2 of 3, maar 2 tegelijk laten zetten vond de piercer niet zo'n goed plan. En gelijk had ie, één was duidelijk meer dan genoeg. Was toch een behoorlijke prik
Awtch...
Ik herinner me nog een klasgenoot die die liet zetten... Die heeft idd even af gezien
pharagirlke schreef:Awtch...
Ik herinner me nog een klasgenoot die die liet zetten... Die heeft idd even af gezien
) en vertelde dat ie een maand niet had kunnen slapen.
Het word gewoon dun lijntje onder en een heel dun lijntje boven, echt puur om mijn wimpers wat voller te laten lijken zeg ma.
Als ik hem een keer dikker wil dat het echt een bovenlijntje word trek ik hem wel bij...
Lijntje onder en mascara = klaar op vijf min... Lijntje boven er bij benk soms 20min bezig
pharagirlke schreef:Ik zit eerlijk gezegd nooit naturel
Ik weet overigens nog niet of ik onder ook laat doen... In principe is onder echt geen moeite om te zetten... Alleen met boven kloot ik regelmatig en die zet ik toch altijd
Ik zie gewoon te veel details want niemand anders ziet het hoor.. Maar ik zie dat het niet juist is en dan moet het weer perfect... Ben gewoon een mierenne*uker