[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 16:25

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QNSSNZA4.jpg
^) Foto is overigens scheef genomen :')
Iemand enig idee hoe ik mijn bovenste navelpiercing kan duidelijk maken dat ie niet scheef moet gaan hangen :') Als ik hem recht druk is hij nl gewoon recht maar hij "rust" scheef ivm onderste balletje denk ik.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 16:26

suus_ schreef:
Hahahahha, je schrijft altijd schreef (met de R) :') dat vind ik grappig :D
De blauwe navel is moooooi

ja ik weet dat het zonder r is! maar ik blijf het doen, mn NL docente zei het ook al _O-

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 16:28

marlies85 schreef:
@ DQ: Die balletjes met die steentjes komen bij Crazy Factory vandaan?

jups :j de navel ook :) alles komt daar vandaan :j
ik match nu, tong is goudkleurig met blauw steentje, navel ook :D

euhww phara, ziet er heel boos uit, wel afblijven! en anders even ritje naar de dokter of apotheek!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 16:34

Ja, het ziet er echt niet fijn uit, heb het idee dat het verbrand is... Het is ook erg droog. Smeer nu met flamigel... Schijnt dat dat goed is voor dergelijke dingen.

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 16:43

Ziet er idd niet al te aangenaam uit... Flamigel zal er vast wel goed voor zijn! Helpt echt tegen alles dat spul :D

Ik heb daarnet vrij impulsief een Inner Conch laten zetten. Ik was er al langer over aan het nadenken, en daarnet dacht opeens "Hé, waarom eigenlijk nu niet? :D ". Op termijn wil ik er liefst 2 of 3, maar 2 tegelijk laten zetten vond de piercer niet zo'n goed plan. En gelijk had ie, één was duidelijk meer dan genoeg. Was toch een behoorlijke prik :+
Momenteel "klopt" m'n oor wel wat en voelt het heel warm aan, maar de piercer had me al gewaarschuwd dat een icepack handig zou kunnen zijn. Had namelijk nogal dik kraakbeen blijkbaar :D
Maar ik ben bliiiijhiiij! :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 16:54

:= Awtch... := Ik herinner me nog een klasgenoot die die liet zetten... Die heeft idd even af gezien :=

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 16:58

pharagirlke schreef:
:= Awtch... := Ik herinner me nog een klasgenoot die die liet zetten... Die heeft idd even af gezien :=

Ja het schijnt echt een nogal irritante piercing te zijn. De piercer had er ooit 1 of 2 laten zetten in ieder oor (ja, ik was wat nerveus en dan onthoud ik dingen slecht :+ ) en vertelde dat ie een maand niet had kunnen slapen.
Ik kijk al uit naar deze nacht, mijn helix was al zo'n ramp om te slapen.. Maar wie mooi wil zijn moet lijden ^^

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:00

ik zou dat nooit durven :P een Inner Conch piercing

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:01

Het schijnt zo ja :')
Ik ga voor permanente make up.. Maar getatoeëerd.. Dus écht permanent... :o

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:11

Jéé Pharagirlke, dàt zou ik dan weer nooit durven! Ben je niet bang dat je dat ooit beu geraakt? :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:13

lijntje laatk sowieso dun zetten. Zoalsk ik mezelf "later" zie rondlopen. Dus gewoon ogen accentueren. Wat ik nu als puber er bij wil trek ik alsnog wel bij :j Het word gewoon dun lijntje onder en een heel dun lijntje boven, echt puur om mijn wimpers wat voller te laten lijken zeg ma. :) Als ik hem een keer dikker wil dat het echt een bovenlijntje word trek ik hem wel bij...

Het probleem met "permanente" make up is dat je elk jaar moet laten bijwerken... En dat zie ik dus niet zitten :=

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:16

Lijkt me inderdaad niet fijn zo vlak rond je ogen..
Goh ja, een lijntje vind ik idd nog wel te doen. Ik trek immers zelf elke dag een potloodlijntje, zelfs als ik ga paardrijden :')

De pijn in m'n Conch neemt trouwens al wat af. Ik heb echt een olifantenvel :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:19

een lijntje is heel leuk, boven dan, onder niet, ik heb hem altijd heel dun, maar soms vind ik het toch wel lekker helemaal naturel, tjah en daar zit je dan met dat lijntje..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:21

Ik zit eerlijk gezegd nooit naturel :o
Ik weet overigens nog niet of ik onder ook laat doen... In principe is onder echt geen moeite om te zetten... Alleen met boven kloot ik regelmatig en die zet ik toch altijd :o

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:25

Footooo! (Hoezo ik ben echt trots :') ) Na verloop van tijd wil ik wel een kleiner balletje hoor. En let niet op m'n charmante hoofd, foto's nemen van je oor met een webcam is niet makkelijk..
Afbeelding

Ik trek net altijd een lijntje aan de onderkant. De bovenkant kan ik zelfs niet zonder uit te schuiven.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:29

Ik kan het wel maar het neemt te veel tijd in beslag naar mijn zin :') Lijntje onder en mascara = klaar op vijf min... Lijntje boven er bij benk soms 20min bezig :roll:

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:29

pharagirlke schreef:
Ik zit eerlijk gezegd nooit naturel :o
Ik weet overigens nog niet of ik onder ook laat doen... In principe is onder echt geen moeite om te zetten... Alleen met boven kloot ik regelmatig en die zet ik toch altijd :o

ik zie met 1 oog niets, en daardoor ontwikkel je je eigen stijl door een lijntje te zetten, en nog ondanks dat ik minder zie dan de gemiddelde mens, trek ik vaak mn lijntjes 3x zo snel, ik zet gewoon een dikke streep tegen de wimperlijn aan (echt helemaal er tegen anders zie je een witte hap) en dan haal ik het restje met een nat wattenstaafje weg :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:30

ik doe áltijd foundation, eyeliner boven en mascara
met werken, uitgaan en naar de paarden en gewoon met alles, kan zelfs in een kwartier klaar zijn met douche, haar en makeup *trots _O-*

oooooooh die conch is echt gaaf zeg!! aah wauw :)!!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:34

Zo doe ik het dus ook DQ maar dan is het weer niet regelmatig :') Ik zie gewoon te veel details want niemand anders ziet het hoor.. Maar ik zie dat het niet juist is en dan moet het weer perfect... Ben gewoon een mierenne*uker :o

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:36

ik zal het eens filmen, en dan pm ik je wel mijne zijn altijd kaarsrecht :))

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:38

doe je het niet met eyeliner Phara? dat vind ik zo veel makkelijker gaan, dan een potloodje :D

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:39

Jeej weer iemand erbij met een inner conch :')
Help het je als ik je vertel dat ik maanden niet normaal op dat oor heb kunnen slapen :o
Maar in m'n andere oor wil ik ook nog een conch :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:40

suus_ schreef:
doe je het niet met eyeliner Phara? dat vind ik zo veel makkelijker gaan, dan een potloodje :D

ja wel :j Met eyeliner... Potlood kan ik niet mee om... Zelfs onderste lijntje lukt me dan niet.

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:43

@Marlies: Eeuh.. Dat geeft me moed ja :')
Maar ach, no pain no gain!

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:28

even een vraagje, ik heb nu denk ik 3 maandjes mijn navelpiercing, maar heb het idee dattie er uit aan het groeien is? kan dat? en kan ik er nog iets aan doen? hij is verder helemaal niet ontstoken of zo?
of zal ik tog maar even langs een piercing shop gaan?