Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 15:57

elady schreef:
Tinks: jij verkoopt zelf dus Konad artikelen? Zit jij onder de prijs van Konad of niet?

Ik doe een tijdelijke korting van 15% op de adviesprijs. Maar door het probleem met mijn webshop is dat helaas misgelopen. Actie zou tot 10 augustus duren. Maar door de uitval van de shop gaat hij later in en eindigd dus ook later. Ik houd jullie hier wel even op de hoogte betreffende nieuwe start en eind datum!

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:00

Tinks schreef:
_R_G_ schreef:
Ik doe dat heel simpel.

Benodigdheden, nagellak en top coat.

een sate prikker en een beetje water.

Je lakt je nagel en pakt een sateprikker. Maak hem een beetje vochtig en pak met de sateprikker een steentje uit het potje zorg dat de onderkant van het steentje dan ook aan de onderkant zit natuurlijk. Je drukt met de sateprikker heel zachtjes het steentje op zijn plaats. Dan leg je de sateprikker weg en lak je je nagel af met top coat.

Zo doe ik het tenminste.

Ow oke, dat is niet zo moeilijk dan :)
En als ik die nu bij jou zou bestellen, heb ik ze dan voor zondag? (ivm met vakantie)

Als je bij mij vandaag besteld en vandaag betaald dan heb je het waarschijnlijk donderdag in huis!
Stuur maar een PB-tje.

Wendy15

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:02

Ik zit m'n nagellakjes uit te zoeken := Heb zo rond de 80/90 potjes :o Maar zitten ook wel veel wat oudere bij, dus ben alles aan het uitzoeken en ik ben nooit zo voorzichtig met het kwastje in het potje doen, dus ben al die randen van die schroefdopjes zeg maar met remover aan het schoonmaken zodat ze weer goed sluiten :=

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:05

Mooie bezigheidstherapie! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:09

Ik krijg de nagellak niet op mn stempel..
Heb wel de stempel gevijld.

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:13

Tinks schreef:
hafjegek schreef:
Ik ben er druk mee bezig. In principe heb ik alles. Omdat ik 10 augustus weer ga bestellen bij de leverancier kan ik voor bestellingen tot 10 augustus alles aanbieden. Heb je alleen een beetje levertijd.

Helaas moet ik eerst mijn complete webwinkel opnieuw maken.

vervelend is dat he? ik heb dat ook al een paar keer gehad, gelukkig had ik altijd goede back ups staan, en kon de site binnen een dag weer de lucht in.
sterkte ermee.

Wat voor software gebruik je dan?[/quote]

mijn webwinkel pro 4.5 te koop bij o.a media markt of via easycomputing.nl werkt super makkelijk in gebruik, en als je back up wilt maken kan makkelijk op een usb stick bijvoorbeeld, zit er een knopje, back up maken, kies je de bron waar het heen moet, en binnen 5 minuten is het klaar, ook het terugplaatsen is heel snel gedaan, programma opnieuw installeren back up terug plaatsen en klaar, met een trage pc duurt het een uurtje, met een snelle 15 minuten. alleen had ik toen wat problemen met internet dat tijdens het uploaden steeds weer uitviel en dan moet je we helemaal overnieuw beginnen toen was ik de hele dag bezig, maar normaal duurt dat ongeveer 15 minuten.

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:15

Roxannev schreef:

gebruik je wel de goede nagellak? of gewone? mischien even ontvetten met nagellak remover en dan nog eens proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:16

ja gewoon die er bij hoort.

Marjoleiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:17

Ik ga strax mijn nagels maar eens doen! ;)
weet iemand nog makkelijke creaties?
iets wat je met 2 verschillende kleuren kan maken en met een steentje ofz dat vind ik ook wel mooi.

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:20

Roxannev schreef:

Wat ook kan is dat je het iets te langzaam doet. Aangezien het vandaag ook lekker warm is kan het dan zijn dat de nagellak al opgedroogt is op de imageplate, voordat jij de stempel erop zet.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:20

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:25

Roxannev schreef:

Dat had ik eerst ook :j
Maar je moet echt lak op de plate, schrapen en metéén de stempel er op drukken, moet heel snel :j Anders is het al gedroogd en plakt het idd niet aan de stempel :n

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:38

haha volgens mij is dat een standaard beginnersfout.
Wat ik ook fout deed is niet hard genoeg drukken.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 19:00

marlies85 schreef:
Heeft iemand misschien ervaring met dit spul : Professional Cosmetics nailart kit

deze nail art kit heb ik en ik moet zeggen ben der toch wel blij mee, foto's ervan staan een paar pagina's terug..
p.s. daar heb k ook de gelnagel set van :D

Lisetj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 19:35

Tinks schreef:
Roxannev schreef:

Wat ook kan is dat je het iets te langzaam doet. Aangezien het vandaag ook lekker warm is kan het dan zijn dat de nagellak al opgedroogt is op de imageplate, voordat jij de stempel erop zet.

Heey!
Hierbij een nieuwe bokker die zich meld met hetzelfde probleem!
Ik kreeg vandaag mijn setje binnen, dus ik netjes opnieuw nagels gelakt, goed laten drogen en huppa! Ik wil stempelen.
Eerst vijlen de stempel en nagelak drop smeren, ongv 4 a 5 sec later doe ik mijn stempel erop drukken en de helft van mijn afbeelding staat er maar op.. Of bijna niets...

Wat doe ik fout |(
Moet ik nog sneller zijn?? en dr staat dat je niet te hard mag drukken omdat anders de lak in het figuurtje gaat zitten..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 19:36

Nog sneller zijn :j Afschrapen en metéén de stempel erop doen, niet eerst je schraper schoonmaken ofzo :n

Lisetj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 19:37

Wendy15 schreef:
Nog sneller zijn :j Afschrapen en metéén de stempel erop doen, niet eerst je schraper schoonmaken ofzo :n

Schoonmaken doe ik er pas na, als ik zie dat het weer mislukt is, ik kan toch moeilijk mijn nagelkwastje aan de kant gooien en binnen 1 sec mn stempel dr al op hebben, of is dat een behendigheid die nog moet komen?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 19:38

Potje nagellak naast je plate zetten, nagellak op de plate smeren, kwastje in je potje, afschrapen en meteen stempelen :)

Lisetj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 19:39

Oke ik ga het nog eens proberen! Dankjewel voor het helpen! Mocht het lukken of mislukken laat ik het nog weten ;)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 19:46

Zo ik heb net een mini ladekastje gekocht bij ikea om mijn nagelspulletjes in op te bergen
1 laatje voor stickers
1 voor wattenschijfjes enz
1 voor konad spullen dus stempel en sponge ding enz
1 voor alle nagelakken

Wil het iets meer gesorteerd hebben nu dus.

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 19:53

@ Laura; dat is idd handig, ik heb al mijn nagellak staan op de rand van de spiegel op mijn make-up tafel, de watjes en remover staan op 't bureautje zelf en de rest van de zooi ook.
Nouja, normaal, nu heb ik de helft in een toilettas gepropt en kom ik er net achter dat ik eerst mijn nagels nog moet lakken [ik ga morgen op vakantie] dus ik ben handig bezig geweest, aangezien 'ie amper dicht gaat :+

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:11

Het is jammer dat lange nepnagels niet te doen zijn met mijn werk! (Kinderopvang) Vind het altijd wel mooi.
Ik laat gewoon mijn eigen nagels een mooie lengte groeien, en lak ze dan zelf :+
Nu zijn mijn nagels net weer kort!

Lisetj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:26

Ben ik weer!
het is nog steeds niet goed gelukt..
De plaatjes zijn of maar voor de helft op mn stempel afgedrukt, of helemaal niet!
Ik heb t nou allemaal super snel gedaan, dus aan de snelheid kan het niet liggen, zou mijn stempel niet ruw genoeg gevijld zijn?
Ik ga morgen wel een nieuwe ruwe vijl kopen en hopelijk lukt het dan! Iemand anders nog tips wat er fout kan gaan?
Ik doe het precies zoals de beschrijving het zegt, en ook nog snel ook, alles stond op een rijtje en mama hielp steeds alles aan de kant te gooien ;) haha!

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:09

Lisetj schreef:
Oke ik ga het nog eens proberen! Dankjewel voor het helpen! Mocht het lukken of mislukken laat ik het nog weten ;)

je moet ook voldoende nagellak er op doen anders drogen de kleine hoekjes en fijne lijntjes al meteen in en lukt het niet meer, dus voldoende er op smeren, dan heb je rustig de tijd om je kwastje weer in het potje te doen, en dan schrapen, schraper laten vallen en meteen stempelen, heb zelf altijd een papiertj eliggen waar ik mn schraper op laat vallen zodat ik snel kan stempelen. en vooral even blijven oefenen, bij mij lukte het de eerste drie keren ook niet.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:14

Zo'n kastje voor mn nagelspulletjes lijkt mij idd ook wel handig :j Heb nu gewoon een bak :)) (waar het inmiddels niet meer inpast :o )