(hoogdrachtig)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En zij heeft dat ene witte voetje dat die van mij nog ontbreekt, zullen we even ruilen van been :p
. Mevrouw was beledigd namelijk...
Ik hobbel altijd maar lekker recreatief rond. Powerzoe hier op bokt heeft een halfzusje van die van mij, die heeft ook van die vreemde streken. Ze heeft ook al een aantal keer gebokt maar gelukkig niet met mij erop, was dan ook wel heel onverwachts waardoor ik toch weer wat angstiger ben. Maar ik ga nu naar mn bedje, slaap lekker meiden
... grapje hoor. Ik heb vroeger altijd geroepen dat ik geen vos wou hebben omdat ik persoonlijk niet zo voor vos ben, maar toen kwam ik deze toevallig op sporthorses tegen en het was liefde op het eerste gezicht
. Ben toen zelfs nog 's ochtends voor ik met het vliegtuig op vakantie vertrok, eerst richting Friesland gereden om te gaan kijken, want ik had schrik dat ze anders weg zou zijn. En ik ben normaal gezien nooit zo impulsief dus moest gewoon zo zijn denk ik maar... 
Het Leed dat UWV heet. Hoop dat ze bellen want helaas zijn ze niet altijd even strikt met het nakomen van afspraken. En wat moet die dokter dan zeggen? Dat je weg mag of misschien wel dat je thuis moet blijven? Vind het echt vervelend voor je maar weet ook niet wat de regels zijn mbt vakantie in de ZW.