Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Bovendien mis je nu ook bepaalde vitamines die zowel in brood als in margarine/halvarine zitten.... 
DebbieY schreef:Oh help, we hebben een nieuwe weegschaal en die zei eerst dat ik 61,8 zou wegen! Maar daar geloofde ik niks van dus daarna nog 3x geweest en 3x kwam er 60,6 uit.. Dat betekend dat ik in 3 dagen een kilo ben aangekomen terwijl ik normaal eet!
Ik drink dus best veel optimel drinkyoghurt en ik vind het heerlijk, maar ik kwam er dus achter dat ik daar helemaal niet tegen kan! Ik kan niet tegen melk of chocomel, dan ga ik meteen naar de wc maar dat heb ik nu inmiddels ook met drinkyoghurt, dus moet ik iets anders lekkers en magers vinden die niet op basis van melk is gemaakt..
Thuis heb ik ook een goede weegschaal, kan daarbij ook vet en het vochtgehalte wegen. Maar bij de dietiste weeg ik altijd wel wat anders. Meestal een schommeling van +0.3. Wellicht is dit verschil bij jou ook tussen de weegschalen. Je moet nou gewoon je nieuwe weegschaal aan houden..
, zij weegt ook 1,5 kilo meer dan 3 dagen terug dus het ligt niet aan mij. Maar nu ben ik dus heel erg benieuwd welke weegschaal nou eigenlijk klopt, deze of die andere.. Stiekem hoop ik die andere! Maar dan moet ik nu dus extra goed mijn best doen!
en daarna er weer braaf tegenaan

Geen onsje aangekomen

laptop doet het gelukkig nog, maar zelf flinke schaafwond en blauwe bovenbenen. Heb maar besloten dat fitness vandaag niet nodig is.. vanavond lekker Zumba alst lukt!