Ik denk dat er even wat langs me heen gegaan is , papieren zakjes?
_Pilipa_
Geplaatst: 27-05-09 22:22
sifra01 schreef:
Heb trouwens net bij de snackbar papieren zakjes gehaald. Alleen ik zie nu dat er allemaal gaatjes inzitten. Dat gaat dus niet werken denk ik he??
Nee dat gaat niet helemaal werken....
koi
Geplaatst: 27-05-09 22:24
Heb zelf het boek 'De lessen van een burnout besteld'. Zag hier dat daar goede reacties op waren en wilde weer eens iets lezen, heb ook nog een boek over het thuisfront besteld maar dat moet nog binnen komen. Vind lezen erg leuk, lees ook veel tijdschriften, werkt ontspannend.
Sifra, vrees ook dat dat hem niet gaat worden
Sammyy
Tegen de hyperventilatie van Sifra. Ze heeft ook een hyperfree, maar dat helpt r niet
flicka
Doen wat goed voelt voor jezelf. En je nergens toe laten pushen. Als jij niet in jouw dorp uit eten wil Daijano ga je naar een andere plaats.
Bij de groenteboer maar ook bij de super hebben ze vaak papieren zakjes, hier bij de C1000 kun je kiezen tussen plastic en papier. Zonder gaatjes. Met gaatjes werkt niet nee
De boeken die ik bij de bieb heb gereserveerd zijn er nog niet maar moeten ook uit een andere bieb komen. Ik ben wel benieuwd.
Pollewoppy
Geplaatst: 27-05-09 22:28
De lessen van burnout is echt een goed boek. Op een prettige manier geschreven waardoor die lekker wegleest en niet te zwaar is.
Dames ik ga naar bed, wens jullie allemaal weltrusten.
Nogmaals bedankt voor alles.
Pollewoppy
Geplaatst: 27-05-09 22:31
Ik ga maar eens naar bed. Krijg opeens heel erg hoofdpijn. Tijd om achter de computer weg te gaan denk ik. Mediteren is er weer niet van gekomen vandaag, had het braaf weer twee keer gedaan, maar heb nu geen zin meer.
Ik ga ook vroeg dr in, ga morgen naar een vriendinnetje toe en dr paardjes. En neem haar hondje mee naar huis Die moet daar weg helaas door omstandigheden.
koi
Geplaatst: 27-05-09 22:38
Slaap lekker voor degene die erop gaan!
Sam, zoiets poste je eerder ook al vandaag? Dacht dat ze een plekje had gevonden? Sterkte voor je vriendin, goed dat je ze helpt! Blijft het hondje bij jullie?
Had ze ook ja, maar de moeder van dat meisje is er toch niet zo blij mee. Ze mocht een paar weken blijven, maar dan moest ze weer weg. Dan maar gelijk naar een ander huis he Ja, hondje blijft bij ons Is een toppertje Zal even een foto zoeken!
koi
Geplaatst: 27-05-09 22:48
Leuk Sam, zoiets wil ik ook nog weleens doen. Als we iemand kunnen helpen doen we het graag, ben benieuwd naar een foto. Maar let jij op dat je niet teveel op je hals haalt, een hond en straks een beeb? Bedoel het goed hoor. Vinden je schoonouders het ook oke? Wel super leuk voor je en voor je vriendin fijn te weten dat hij goed terecht komt!
Charlie_P
Geplaatst: 27-05-09 22:50
Welterusten allemaal!
Nou net weer een hyperventilatie aanval achter de rug. Tis wel raak vandaag. Toch maar dat zakje even meegepakt al autorijdend. Maar volgens mij werkt het principe wel. Er komt dus wel een klein beetje lucht bij (zijn van die patatzakken), maar dat heb je ook als je je handen voor je gezicht vouwt. En na een paar keer flink ademen krijg je het in dit zakje ook benauwd, door die uitgeademde lucht die je weer inademt, dus dat is wel goed. Vind ik dan wel weer eng natuurlijk, dus als het benauwd wordt stop ik weer... Ik was wel vrij snel van mn aanval af. Dus ik hou de zakjes voorlopig bij de hand. Ben nog niet helemaal overtuigd, maar ik was er opvallend snel vanaf. Dus wie weet...als het echt werkt ben ik je eeuwig dankbaar Sam. Had er al wel vaker van gehoord, maar door jouw post ben ik er vandaag weer achteraan gegaan.
Ik woon wel op me eigen, maar ben alleen nu even daar in huis Mijn schoonmoeder is ook een echte dieren vriend, dus dat komt wel goed
Doet me goed om te lezen dat ik hier nog iets kan betekenen voor mensen
koi
Geplaatst: 27-05-09 22:54
Mooie hond Sam, mooie aftekeningen ook. Die krijgt het vast goed bij jullie, dat is weer een leuk vooruitzicht. Het is jullie jaar, leuke hond, straks een beeb, komt helemaal goed daar!
Het scheelt ook dat ik de hond al bijna 4 jaar ken. Heb bij dat meisje in huis gewoont, dus ook een half jaar iedere dag die hond om me heen gehad. En echt, in al die tijd, nog nooit ziek geweest
Ze is ook echt lief Kruipt het liefst bij je in bed enz. Loopt gewoon los met je mee. Is altijd al mn droom geweest, om een border te hebben
koi
Geplaatst: 27-05-09 23:00
Nou dames, ik zal ook mn kotje eens opzoeken. Slaap lekker voor de nog actieve bokkers en tot morgen maar weer!
Echt heel leuk Sam dat je droom werkelijkheid word, dat willen we toch allemaal! Heb je alles al in huis voor een boefje? Hoop dat je er veel geluk en plezier mee mag hebben, dat zal je goed doen!
Daijano bedankt voor je pb
Charlie_P
Geplaatst: 27-05-09 23:03
Wel fijn dat je dus weet wat je in huis haalt. Hoop dat jullie heel veel plezier gaan hebben!
Ik ga ook slapen. Blijf lekker klunzen met mn ademhaling, dus het zal voorlopig nog wel niet lukken, maar ga het proberen. Net een flinke lading valeriaan geslikt, hopelijk helpt dat iets.
Tot morgen en welterusten!
Sammyy
Geplaatst: 27-05-09 23:06
Ik krijg morgen alles van Sammy mee. ( mn vriendin ) Dus hoef verder niks in huis te halen gelukkig
Sifra, als je in bed ligt, denk dat heeeel bewust aan je ademhaling. adem 3 sec door je neus in, en 4 sec door je mond uit. En blijf dat herhalen tot je rustig wordt
Komt allemaal goed meis, slaap lekker iedereen!
koi
Geplaatst: 28-05-09 10:30
Goedemorgen dames, beetje geslapen? Ik heb weer redelijk geslapen maar moet wel bekennen dat ik nogsteeds iets inneem. Vandaag best weer wat te doen, boodschappen halen, ik wil strijken en nog even naar stal. Vanavond naar mn moeder. Vandaag krijgen we te horen wanneer mn vriend terug mag komen Nog een paar dagen en dan weer aan het werk, het zijn spannende weken.
Fijn dat je wel een beetje kunt slapen CIV en als je daar dan even een poosje iets voor in moet nemen, dan is dat maar zo. Kan het ook zijn dat je vriend eerder terug mag komen? Zal voor je duimen in dat geval!
Ik heb eigenlijk wel goed geslapen. Opa is er iig nog steeds, ik heb net mn moeder een sms gestuurd om te vragen hoe het gaat. Als hij nog een beetje bij is gaan we vandaag weer even langs. Zo raar, een paar dagen geleden dachten we echt dat het die nacht over zou zijn. Maar hij is er nog steeds. Hij eet en drinkt bijna niet, maar zijn lichaam is sterk. Vind het erg dat hij zo moet lijden.