Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Haha goeroe ik weet hoe je je voelt, als ik teug zoek op mijn account en het woordje bijsluiter kom ik op te veel posts uit. Soms denk ik dat mensen (en daarmee bedoel ik niemand in dit topic of op bokt persoonlijk) echt achterlijk zijn. Lees gewoon de bijsluiter, dat ding is er niet voor niets en het staat er in.
Echt he volwassen genoeg zijn voor seks maar nog niet eens je voorbehoedsmiddel begrijpen... zijn dat dezelfde mensen waarbij 3x per week hun condoom scheurt?
ILOVE_TARA schreef:Yessy schreef:Haha goeroe ik weet hoe je je voelt, als ik teug zoek op mijn account en het woordje bijsluiter kom ik op te veel posts uit. Soms denk ik dat mensen (en daarmee bedoel ik niemand in dit topic of op bokt persoonlijk) echt achterlijk zijn. Lees gewoon de bijsluiter, dat ding is er niet voor niets en het staat er in.
Echt he volwassen genoeg zijn voor seks maar nog niet eens je voorbehoedsmiddel begrijpen... zijn dat dezelfde mensen waarbij 3x per week hun condoom scheurt?
Dit is tegen mij gericht neem ik aan?
Als er een consequent met de pil omga ben ik het wel. Ik slik nu zo'n 2 jaar de pil en dit is de eerste keer dat ik hem vergeten ben. Als ik naar andere meisjes van mijn leeftijd kijk.. Mijn beste vriendin had al 100 keer zwanger moeten zijn, maargoed.
Bijsluiter had ik nog niet aan gedacht, ik zat toevallig op Bokt en ik dacht ik vraag het even voor de zekerheid..
Rebeccaa schreef:Oké m'n moeder kwam aan met het idee dat ik misschien maar aan de pil moet. Maar sommige zeggen dat je hier heel erg van aan kan komen, is dat zo?
Ik vraag het me al vet lang af en tot nog toe zegt iedereen steeds wat anders.
Zonnebloem schreef:Rebeccaa schreef:Oké m'n moeder kwam aan met het idee dat ik misschien maar aan de pil moet. Maar sommige zeggen dat je hier heel erg van aan kan komen, is dat zo?
Ik vraag het me al vet lang af en tot nog toe zegt iedereen steeds wat anders.
Ik ben niet aangekomen van de pil, maar wel in een maand tijd van een B naar een C cup gegaan.
Toen ik 23 was ben ik op een andere pil overgegaan en weer niet aangekomen, maar wel van C naar E\F gegaan
Yessy schreef:Zweetvos: in de bijsluiter van de mirena hebben ze het over tot 7 dagen na start menstruatie, mijn huisarts zei dat dag 3 of 4 het fijnst is, dan zal dag 5 toch niet veel erger zijn? Het gaat erom dat je baarmoedermond een beetje openstaat, dat er geen zooi uit komt lijkt mij alleen maar prettig