Jammer van je bikini !
Nou, netjes Guernica

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[gast1122] schreef:@ Bonechi : hmmm .. 2 beschuiten én 4 crackers.
Tja, beter pak je meer fruit in mijn ogen
Wat drink je trouwens op een dag ?
Dan bedoel ik, frisdranken of water ?
Daarbij, wat voor soort kaas is het ? (Vetgehalte ?)
En beter pak je ook geen hagelslag, is en blijft chocolade
Maar over het algemeen is het helemaal niet zo slecht wat daar staat!
Dit is gewoon even waar ik dan op mik hè
MamaMiesje schreef:Oeoeoehhh...Zohra...Njommm
Het bikini avontuur gaat hier trouwens verder:
vanmiddag een bij de HEMA meegenomen, die je in je nekt vastknoopt. Op zich leek hij me ideaal, want én de nek én de band onder je borsten kon je strikken en dus zo strak als je wil vastknopen.
Maarrr.... echt lekker pasten "ze" er niet in en "ze" hingen wel heel erg links en rechts...Ik zie toch lieve dat ze ietsje naar elkaar toe worden gedrukt...Dusss...maandag weer terugbrengen naar de HEMA en dan toch maar het geduld hebben totaan het einde van de maand en eens bij een Grote Maten Lingerie-winkel binnenstappen.. -O-
[gast1122] schreef:Netjes MM!
@ Bonechi : wat voor sport doe je? (Hoevaak per week ? En hoeveel minuten ?)
Want ik merk wel degelijk verschil
Zijn ook bepaalde oefenen waar je bepaalde spieren weer net wat strakker mee kunt krijgen
Niet dat je zozeer even zelf kunt bepalen wáár je afvalt, maar als jij gewicht gaat heffen zullen je kuiten er niet strakker van worden
[gast1122] schreef:@ Bonechi : nou, dan sport je inderdaad wel veel zeg !
Wat vreemd dat je dan nog niet écht wilt afvallen
(Je zou bijna aan je schildklier gaan denken. Maargoed, de een valt veel sneller af dan de ander)
Loesss schreef:ZOooo nieuwe week, nieuwe kansen!
Hop hop hop we gaan ervoor!
Netjes Kebie!
Bon, misschien ligt het inderdaad aan je stofwisseling of eetpatroon. Heb je misschien ooit gecrasht? Of misschien doe je toch wat dingetjes alsnog fout in het afvallen waardoor je stil blijft staan. Sommige dingen lijkten goed maar zijn toch dan niet goed voor jou. Ik zou ook een dietiste overwegen! Wat is je BMI?