Verder snap ik 't verband tussen sigaretten en een vaccin niet zo?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xAstrid schreef:Precies, het is mijn eigen keus..
Een vriendin van mij, heeft aan iedereen van die leeftijd die ze kende iets gemaild, alle informatie die te vinden is.. Ze heeft gebeld met die mensen/gemaild, en je kunt ze aanklagen, als er iets is..
Ik heb tenminste iets gegeven..
En ik heb liever bijvoorbeeld een griepje in het begin, dan kanker..
xMarloes schreef:xAstrid schreef:Ik heb 'm gehaald. =) Ik zie wel wat gebeurt, ik laat me niet twijfelen door stomme media.. Die dikt alles aan!
& als het dan ook op radar enzo is geweest -,-
& deskundige het zeggen..
ik weet niet hoorr!!
MAAAR DAN IS ER HEUS WEL IETS FOUTS AAN DAT SPUL..
maar het is je eigenkeus..
![]()
Alet74 schreef:xMarloes: slik je wel eens een ibuprufen? Gebruik je de pil? Bij alle medicijnen die je gebruikt, bestaat het risico dat er een bijwerking optreedt. Zo ook bij deze vaccinatie!
Er zijn voorstanders, er zijn tegenstanders. Maar denk je echt dat ze dit zo grootschalig gaan uitvoeren als men zou weten dat er ook maar een kleine kans is dat het niet in orde is? Dan denk je wel heel slecht.
Ben wel benieuwd wat je ouders van de vaccinatie vinden. Delen alle tegenstanders hun eigen mening met ons, of die van hun ouders? Want: een objectieve mening bestaat niet!
Horsesandme schreef:Ik wil hem ook. Maar ben al bijna 19 dus krijg hem niet. Maar volgens mijn moeder kan ik hem wel halen. Maar dan moet ik hem zelf betalen. Maarja dat heb ik er dan wel voor over. Maar moet nu eerst wachten van mijn moeder omdat er van die rare berichten rond gaan. Mijn zusje krijgt hem wel maar die haalt hem niet.
Maar ik wacht de berichten nog even af en als ik straks een gevoel heb dat hij te vertrouwen is ga ik de huisarts wel opbellen of ik hem ook kan krijgen.
Shanty_Muis schreef:Ik zou morgen moeten, maar heb dan een les geplant staan die ik niet wil/kan verschuiven.. Was eerst 2 uurtjes later aan de beurt, en dan kon het wel. Nu heb ik les wanneer ik de prik moet halen. schijnt dat er nog een herhaling gaat komen over een halfjaartje ofzo?