Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:nou, toen ik hem net liet zetten, had ik er erg last van dat weten jullie en dat al die mensen dan al gelijk konden fietsen en paardrijden... pfoe daar heb ik echt respect voor, ik heb er zo'n last van gehad, maar nu hij gewisseld is voor 8 mm titanium goud voel ik hem niet meer, moet afentoe nog wel kijken of ie er zit![]()
je moet me alleen niet in me kruis trappen![]()
en me tepelpiercing is nog steeds niet genezen na 1 jaar en 7 maanden *zucht*
aardbeitje_ schreef:Het is ook erg onhandig vind ik, dat gewas.
Ik zat te twijfelen om er een ontstekingsremmende zalf op te smeren, maar omdat, er in het begin tegen mij was verteld dat dit erg slecht is omdat, de piercing lucht moet krijgen twijfel ik.
Is het echt zo dat als je er een zalfje opsmeert je piercing geen lucht krijgt?
En kan ik die Terramycine bij de drogist halen? Of moet ik er voor naar de apotheek?
xDramaQueen schreef:Duhelo schreef:haalt de piercer een MD eruit, of doet de dokter dat?
en hoe gaat dat in zen werk?
eigenlijk mag de piercer het niet doen, die zijn niet bevoegd om dat te doen, maar ze zijn er wel die het doen, ik raad je dus aan dokter
xDramaQueen schreef:nou, toen ik hem net liet zetten, had ik er erg last van dat weten jullie en dat al die mensen dan al gelijk konden fietsen en paardrijden... pfoe daar heb ik echt respect voor, ik heb er zo'n last van gehad, maar nu hij gewisseld is voor 8 mm titanium goud voel ik hem niet meer, moet afentoe nog wel kijken of ie er zit![]()
je moet me alleen niet in me kruis trappen![]()
en me tepelpiercing is nog steeds niet genezen na 1 jaar en 7 maanden *zucht*
Duhelo schreef:xDramaQueen schreef:
eigenlijk mag de piercer het niet doen, die zijn niet bevoegd om dat te doen, maar ze zijn er wel die het doen, ik raad je dus aan dokter
en een dokter weet hoe ze dat ding eruit kan krijgen zonder een groot lidteken achter te laten?
Naomi_Haffie schreef:Ik wil graag nog een piercing erbji, tong vind ik leuk ,m aar dat zou ik nooit durven dus doe ik ook niet![]()
Schuin onder me lip vind ik ook leuk, maar dat staat me waarschijnlijk niet.
Mag van me moeder geen piercings in het gezicht..
Boven in het oor lijkt me ook wel leuk, alleen ik weet niet.. verder weet ik geen plekker waar ze kunnen
nieky1993 schreef:xDramaQueen schreef:
piercing die boven je clithood deringaat en er bij je venusheuvel uitkomt.
Meen je nu serieus dat je zo een ding hebt![]()
Krijg pijn van alleen al naar het plaatje te kijkenDat zetten moet volgens mij echt ontzettend pijn doen.
x_Jeanine_x schreef:Even een vraagje voor een vriendin
Kan eczeem kwaad voor je navelpiercing ??
Kytha schreef:Ik wil graag micro dermals
zit alleen te twijfelen, vind dit op je buik heel mooi;
http://www.bodycreation.nl/images/micro ... 0_tumb.jpg
http://www.mariebelle.nl/media/mda.jpg
alleen zou dat too much zijn als je ook al een navelpiercing hebt??
op de rug vind ik op zich ook wel mooi..
Citaat:
piercing die boven je clithood deringaat en er bij je venusheuvel uitkomt.