[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlies85

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:14

Maar je hebt wel mooi het lef gehad om 'm te laten zetten...dat doe ik je niet na hoor!

Ik wou heel graag tepelpiercings, maar weet niet of ik ze nog steeds zo graag wil eigenlijk

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:15

xDramaQueen schreef:
nou, toen ik hem net liet zetten, had ik er erg last van dat weten jullie en dat al die mensen dan al gelijk konden fietsen en paardrijden... pfoe daar heb ik echt respect voor, ik heb er zo'n last van gehad, maar nu hij gewisseld is voor 8 mm titanium goud voel ik hem niet meer, moet afentoe nog wel kijken of ie er zit :))
je moet me alleen niet in me kruis trappen :')

en me tepelpiercing is nog steeds niet genezen na 1 jaar en 7 maanden *zucht*

Die piercing daar onder :+, deed het erg pijn toen je 'm liet zetten?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:18

ja, best wel heel erg, was zeker niet lief die prik nee, gebloed als een rund, en ook nog lang last van gehad, nee, geen christina erbij voor mij, dit is de enige mutspiercing die ik nog liet zetten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:19

aardbeitje_ schreef:
Het is ook erg onhandig vind ik, dat gewas.
Ik zat te twijfelen om er een ontstekingsremmende zalf op te smeren, maar omdat, er in het begin tegen mij was verteld dat dit erg slecht is omdat, de piercing lucht moet krijgen twijfel ik.
Is het echt zo dat als je er een zalfje opsmeert je piercing geen lucht krijgt?
En kan ik die Terramycine bij de drogist halen? Of moet ik er voor naar de apotheek?

Bij de apotheker geloof ik :) De meeste willen geen zalf omdat er vuiltjes in kunnen plakken. Maar als je gewoon even op let na dat je ze ingesmeerd hebt hoeft dat geen probleem te zijn :)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:19

xDramaQueen schreef:
Duhelo schreef:
haalt de piercer een MD eruit, of doet de dokter dat?
en hoe gaat dat in zen werk?

eigenlijk mag de piercer het niet doen, die zijn niet bevoegd om dat te doen, maar ze zijn er wel die het doen, ik raad je dus aan dokter :j

en een dokter weet hoe ze dat ding eruit kan krijgen zonder een groot lidteken achter te laten?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:20

Wat is christina? :+

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:25

xDramaQueen schreef:
nou, toen ik hem net liet zetten, had ik er erg last van dat weten jullie en dat al die mensen dan al gelijk konden fietsen en paardrijden... pfoe daar heb ik echt respect voor, ik heb er zo'n last van gehad, maar nu hij gewisseld is voor 8 mm titanium goud voel ik hem niet meer, moet afentoe nog wel kijken of ie er zit :))
je moet me alleen niet in me kruis trappen :')

en me tepelpiercing is nog steeds niet genezen na 1 jaar en 7 maanden *zucht*

Hihi, that's me :D Ben vanaf de piercingshop meteen naar huis gefietst! Echt een super makkelijke piercing, maar 1 dagje wat gevoelig. Na twee weken kon ik al piercings wisselen, nog nooit onstoken geweest, piece of koekie. Vergeleken met mijn navelpiercing is het echt enorm goed gegaan.

Voor de mensen die geen piercings in het gezicht mogen: wil nog steeds heel graag een tongpiercing, daarvoor wilde ik een wenkbrauwpiercing. Ben heel blij dat ik het dankzij mijn mammie bij een navel en intiempiercing heb gehouden, zou tussen alle artsen mooi voor gek lopen met van die lelijke gaatjes in mijn kop.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:49

Duhelo schreef:
xDramaQueen schreef:

eigenlijk mag de piercer het niet doen, die zijn niet bevoegd om dat te doen, maar ze zijn er wel die het doen, ik raad je dus aan dokter :j

en een dokter weet hoe ze dat ding eruit kan krijgen zonder een groot lidteken achter te laten?

daar is het een dokter voor :j, misschien dat je zelfs word doorverwezen naar t ziekenhuis, weet t zelf niet want mijne heeft zichzelf verwijderd :') maar weet wel dat een piercer niet "chirugisch" mag snijden :)

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:01

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:34

Sence schreef:

Afbeelding
piercing die boven je clithood deringaat en er bij je venusheuvel uitkomt.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:47

xDramaQueen schreef:
Sence schreef:

Afbeelding

Wel erg mooi hoor, vind ik eigenlijk mooier dan VCH! Jammer dat je er zoveel gezeur van kunt krijgen. ;(

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:10

Naomi_Haffie schreef:
Ik wil graag nog een piercing erbji, tong vind ik leuk ,m aar dat zou ik nooit durven dus doe ik ook niet :+

Schuin onder me lip vind ik ook leuk, maar dat staat me waarschijnlijk niet :+ .

Mag van me moeder geen piercings in het gezicht..

Boven in het oor lijkt me ook wel leuk, alleen ik weet niet :') .. verder weet ik geen plekker waar ze kunnen :+

Hahaha had ik ook, heb een neus en navelpiercing en vandaag die boven in het oor laten zetten ( wat trouwens super ging, het zetten zelf vond ik niet zo pijnlijk, maar nu doet hij wel een beetje pijn, vooral als me haren er zo leuk achter blijven hangen :+ )

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:14

xDramaQueen schreef:
Sence schreef:

Afbeelding

Meen je nu serieus dat je zo een ding hebt :wow:
Krijg pijn van alleen al naar het plaatje te kijken :+ Dat zetten moet volgens mij echt ontzettend pijn doen.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:14

Mijn navelpiercing begint te kriebelen. goed teken.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:16

Even een vraagje voor een vriendin :)

Kan eczeem kwaad voor je navelpiercing ??

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:17

haha nee hoor, je hebt nog 9 maanden te gaan :)) hij zal wel wat vaker kriebelen :))

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:19

nieky1993 schreef:
xDramaQueen schreef:

Afbeelding

Krijg pijn van alleen al naar het plaatje te kijken :+ Dat zetten moet volgens mij echt ontzettend pijn doen.

ik heb hem 1 standje naar onderen, ik heb een verticale clithood

Afbeelding

x_Jeanine_x schreef:
Even een vraagje voor een vriendin :)

Kan eczeem kwaad voor je navelpiercing ??

ik heb ook exceem, ligt eraan of t bij je navel zit of niet, en of de piercing vers is.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:31

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:33

Citaat:
Afbeelding

Krijg pijn van alleen al naar het plaatje te kijken :+ Dat zetten moet volgens mij echt ontzettend pijn doen.[/quote]
ik heb hem 1 standje naar onderen, ik heb een verticale clithood

Afbeelding

vind het beide erg mooi

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 11:05

Navelpiercing heeft ze nu 3 maanden, eczeem zit ongeveer op de plek waar het staafje onder de huid zit!
Kriebelen valt wel mee zegt ze!

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 11:11

kvind het geen mooie piercing eerlijk gezegd, lijkt me ook vrij pijnlijk met paardrijden :') ..

ik ging gister de piercingshop opbellen, en die zei dat je wel eerder dan 6 weken mocht drinken, alleen geen zoete drankjes :)..
dus na koninginnedag neem ik dan éindelijk mijn tongpiercing :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 11:32

x_Jeanine_x schreef:
Navelpiercing heeft ze nu 3 maanden, eczeem zit ongeveer op de plek waar het staafje onder de huid zit!
Kriebelen valt wel mee zegt ze!

van vsm is er exceem zal die erg goed werkt :j

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 12:25

Ik heb nu twee maanden mijn helix en in het begin is het genezen eigenlijk heel goed gegaan. Maar nu de laatste twee weken begint hij te vervelen. Er zit steeds opgedroogd (geel) vocht aan en aan de achterkant zit een pijnlijk bultje (ontsteking?). Ook lijkt het dat mijn staafje nu te kort begint te worden, omdat het achterste balletje af en toe dicht tegen dat bultje aan komt en dat doet zeer. Wat moet ik doen? Terug naar de piercer? Of is dit gewoon een ontsteking en kan die er ook weinig aan doen? Moet ik het gewoon zelf goed schoonmaken?

En nog een vraag.. Zit me eigenlijk net te bedenken of het ook mogelijk is om een kleine labretpiercing in je neus te doen...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 13:37

Helix wil sowieso af en toe wel eens k*tten. De mijne was zo braaf bezig met genezen en gisteren stootte mijn vriend er keihard tegen. Dus dat ding aan't bloeden.... Enfin, tot zover dus het genezen binnen dit en een maand :')

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 13:46

Als ik een knal tegen 'n helix aan krijg is dat ff gemeen maar daarna gaat hij gewoon vrolijk verder met braaf zijn :D