Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EsBianc schreef:@ Branca: Voor mijn werk zit ik de hele dag achter de computer. Niet altijd even prettig als ik een aanval voel aankomen, maar het is nou eenmaal zo.
Fijn dat de topamax lijkt te werken.
Wat betreft dat testen op allergieen. Dat heb ik ook laten doen. Bij biologische geneeskunde. Er zijn een aantal dingen uit gekomen. Ik sta nu op een heel streng dieet. Het lijkt wel aan te slaan. Omdat bij mij de migraine door meerdere dingen uitgelokt word is het niet meteen over bij alleen een dieet, maar zij vertelden mij dat er mensen waren die met alleen een dieet helemaal van hun migraine af waren.
Laurabram schreef:Nou, oog is helaas niet van de migraine.
Ik kom net terug van de neuroloog. Had al een paar dagen last van m'n rechteroog, wazig zicht en 't wordt eigenlijk erger. Net of ze de hele dag met een zaklamp in m'n ogen schijnen.
Het is een ontsteking aan m'n oogzenuw, ws als gevolg van de MS. Moet nu 3 dagen naar 't ziekenhuis voor dagopname voor een Prednison kuur. Mag wel meteen na de kuur weer naar huis.
Maar mag een week niet werken, niet autorijden en niet paardrijden, maar moet rust houden.
fjordjes schreef:Hier ook een migraine patient. Gaat de laatste tijd slecht, niks werkt meer en ik mag pas de 23e naar de neuro. Ik gebruik topamax en sumatriptan, werken beide niet. Slik nu enorm veel pijnstillers zoals paracetamol en ibuprofen, echt niet normaal daar slik ik van beide vaak wel 4 op een dag. Ik zie een aanval nooit aankomen dus het is altijd een verassing voor mij. Ik heb al zo'n 14 jaar.