Hoe zien jou nagels eruit?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

o0eefje0o

Re: Hoe zien jou nagels eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 13:40

heb je een hele dikke laag gedaan? mooi dun lakken en als hij niet an je zin dekt als hij goed droof is een 2e keer lakken!
en om de lak te laten drogen kun je je handen onder de koude kraan houden! niet recht op de nagels wel stroompje water er over!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 13:50

wow, bij mij is het altijd na 10 minuten droog. :')
Maar idd, niet te dik lakken..

Ik heb mijne nu, enkele heel kort, andere ietsjes langer, en gewoon met nagel verharder.. :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 13:53

Vind tien minuten nog veel eigenlijk :P

momenteel ik een doorzichtig blauwe met glitters in. Niet mijn lievelingskleur maar heb hem voor kerst gekregen en hij moet op. En het is super goeie dus :P

Verder is het nu in om de kleuren te vervagen dus rood en dan roos aan de tip en in het midden komen ze zo samen, net als je oogschaduw mengt. Maar hoe doe je dat :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 13:56

^^
Ik vind het eigenlijk wel leuk klinken, zo blauw. :j

Ik wil een paars/roze kleur. -_-'
Had 'm laatst gevonden dacht ik, was het dus een hele lichte roze.. Viel dus tegen. :')

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:00

_Nancy schreef:
ik gebruik nagel verharder van sally hansen..
er staat op; thicken-up!

En dat gebruik ik ong iedere dag tot om de dag..
en nog breken ze af en nog scheuren ze in :(

Is dat spul niet goed?
Of welk merk is wél goed en werkt echt?

Ik heb bij de nagelgroothandel een potje 'wet glaze' gehaald! Dat is echt super spul!

Piietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:33

Ik ga het eens met water proberen!
nee,ik smeer het er expres al heel dun der op.
het is van het merk rimmel london.

Jullie horen zo het resultaat!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:01

is het nou nog niet droog dan?
Ik heb ook veel rimmel nagellak, dat droogt prima.. (ook de niet 60s.)

Is het geen oude (beetje stroperige) nagellak? Dat hij daardoor misschien niet droogt?

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:10

Heeey :D

Mag ik hier ook mee kijken?? :o

Ik zet gelnagels. :D

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:23

Tuurlijk mag je mee kijken ;)

@piietjuh: Ik heb dat ook, dat het niet goed droogt. Komt omdat ik de 2e laag opdoe terwijl de 1e nog niet helemaal droog is. Je kan beter alles er af halen en opnieuw beginnen want nu lukt het niet meer.

Of was het je al gelukt ? ;)

Piietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:51

HET IS GELUKT!!

Ik ben zoooooooo blij.
Ik heb idd telkens gewacht totdat de ene laag droog was!Dat onder de kraan doen,helpt ook echt!
Ik ben 23 maart jarig en dan krijg ik van me moeder zo'n soort van aparaat waar je je hand onder moet doen,en dan zijn je nagels zo droog.
Als iemand weet waar je deze kan kopen.Graag!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:16

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:21

Gewoon bij de parfumerie of het internet.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:40

Pfff ik heb het helemaal gehad met die nepnagels... :o
Ik wilde ze een paar maandjes terug per se hebben en ik vind ze ook wel mooi, maar het is zo'n gedoe... :\

2 weken terug ging ik ze laten bijvullen, ik maakte toen de opmerking dat mijn eigen nagel en de gelnagel van elkaar loslaten, maar de nagelstyliste vond dat wel meevallen, haar eigen nagels stoote veel erger af en die van mij konden best nog even mee.
Na een week waren ze nog meer los gelaten en er kwam steeds rotzooi tussen de eigen en de gelnagel, ik was constant aan het schrobben met een nagelborstel en nog bleef er viezigheid inzitten, dus weer terug.

Ze heeft me een hele nieuwe set erop gezet (eerst stelde ze voor om de eigen nagels eronder uit te vijlen maar dat leek me niets), Dus heb ik weer de volle mep heb betaald voor een nieuwe set (terwijl ik de week ervoor ook was geweest en betaald had voor het opvullen, ik wilde er toen niets van zeggen maar nu heb ik er wel een beetje spijt van :o vind t wel makkelijk verdiend voor haar zo, maarja gebeurd is gebeurd).
Wat er ook nog wel even bij kon was dat ze tijdens het afknippen van de oude gelnagels me in mijn vel knipte (te kort geknipt), bloeden als een rund natuurlijk. #) Ik heb normaal altijd al wondjes van het vijlen op mijn nagelriemen en ik ben echt geen aansteller maar ik ben het zat nu. Het is echt geen pretje om er te zitten. :P
Ik laat ze uitgroeien en vijl ze zelf wel een beetje bij nu...

Sorry voor het verhaal maar ik moet ff klagen. :o
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 23-02-09 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:41

Goede nagelstyliste opzoeken zou ik zeggen ;)

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:06

Iessie schreef:
Pfff ik heb het helemaal gehad met die nepnagels... :o
Ik wilde ze een paar maandjes terug per se hebben en ik vind ze ook wel mooi, maar het is zo'n gedoe... :\

2 weken terug ging ik ze laten bijvullen, ik maakte toen de opmerking dat mijn eigen nagel en de gelnagel van elkaar loslaten, maar de nagelstyliste vond dat wel meevallen, haar eigen nagels stoote veel erger af en die van mij konden best nog even mee.
Na een week waren ze nog meer los gelaten en er kwam steeds rotzooi tussen de eigen en de gelnagel, ik was constant aan het schrobben met een nagelborstel en nog bleef er viezigheid inzitten, dus weer terug.

Ze heeft me een hele nieuwe set erop gezet (eerst stelde ze voor om de eigen nagels eronder uit te vijlen maar dat leek me niets), Dus heb ik weer de volle mep heb betaald voor een nieuwe set (terwijl ik de week ervoor ook was geweest en betaald had voor het opvullen, ik wilde er toen niets van zeggen maar nu heb ik er wel een beetje spijt van :o vind t wel makkelijk verdiend voor haar zo, maarja gebeurd is gebeurd).
Wat er ook nog wel even bij kon was dat ze tijdens het afknippen van de oude gelnagels me in mijn vel knipte (te kort geknipt), bloeden als een rund natuurlijk. #) Ik heb normaal altijd al wondjes van het vijlen op mijn nagelriemen en ik ben echt geen aansteller maar ik ben het zat nu. Het is echt geen pretje om er te zitten. :P
Ik laat ze uitgroeien en vijl ze zelf wel een beetje bij nu...

Sorry voor het verhaal maar ik moet ff klagen. :o

weet niet wat je dr voor betaald maar zoek alsjeblieft een ander :o

zonde van je geld en ik heb ze zelf ook maar vulde in hetbegin om de 2 weken nu 3 weken nu mijn nagels er minder hard groeien

Piietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:39

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:48

Leuk om te lezen allemaal, ik zelf ben (was) verwoed nagelbijter. Ik was het zo beu 1,5 week geleden (vond het zo lelijk) dat ik mezelf heel hard erop aan heb gesproken, na de drogist ben gereden, nagelverharder gekocht! Nu zien ze er voor mijn doen best netjes uit, maar moet ze nog langer hebben om mooie patroontjes erop te klodderen!!

Ik ben niet gewend lange nagels te hebben, met typen en smsen soms best wennen, maar het gaat me lukken!! Ik wil gewoon nooit meer nagelbijten! Dus ik lees gewoon nu alle leuke dingen wat je met je nagels kan doen, zodat ik nog meer reden heb om het nooit meer te doen!!!!

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:42

goed hoor :)

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:56

Hai meiden!

Even een vraagje van de grootste leek ever!

Ik heb van mezelf redelijke nagels een normale lengte wel flexibel en altijd een lakje van KOH erop. Maar nu wil ik toch wel eens een keer nagels laten zetten alleen weet ik nu niet wat de ervaringen zijn met welke soort. Wie van jullie heeft ervaring met Fiber glass? Mij leek die wel goed omdat die goed tegen vocht e.d kunnen. Tja met paarden komt dat toch snel erbij he? Of is gel ook prima?

Bedankt

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:01

fiber glass is dat het zelfde als acryl?

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:04

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:07

dat klinkt goed :)

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:40

ja ze lijkt wel heel prof. ook netjes een kvk nummer enzo niemand ervaringen?

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:44

geen ervaring mee sorry!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:58

haha wordt ik misschien toch een proefkonijn hihi