Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Nancy schreef:ik gebruik nagel verharder van sally hansen..
er staat op; thicken-up!
En dat gebruik ik ong iedere dag tot om de dag..
en nog breken ze af en nog scheuren ze in
Is dat spul niet goed?
Of welk merk is wél goed en werkt echt?

vind t wel makkelijk verdiend voor haar zo, maarja gebeurd is gebeurd).
Ik heb normaal altijd al wondjes van het vijlen op mijn nagelriemen en ik ben echt geen aansteller maar ik ben het zat nu. Het is echt geen pretje om er te zitten. 
Iessie schreef:Pfff ik heb het helemaal gehad met die nepnagels...
Ik wilde ze een paar maandjes terug per se hebben en ik vind ze ook wel mooi, maar het is zo'n gedoe...
2 weken terug ging ik ze laten bijvullen, ik maakte toen de opmerking dat mijn eigen nagel en de gelnagel van elkaar loslaten, maar de nagelstyliste vond dat wel meevallen, haar eigen nagels stoote veel erger af en die van mij konden best nog even mee.
Na een week waren ze nog meer los gelaten en er kwam steeds rotzooi tussen de eigen en de gelnagel, ik was constant aan het schrobben met een nagelborstel en nog bleef er viezigheid inzitten, dus weer terug.
Ze heeft me een hele nieuwe set erop gezet (eerst stelde ze voor om de eigen nagels eronder uit te vijlen maar dat leek me niets), Dus heb ik weer de volle mep heb betaald voor een nieuwe set (terwijl ik de week ervoor ook was geweest en betaald had voor het opvullen, ik wilde er toen niets van zeggen maar nu heb ik er wel een beetje spijt vanvind t wel makkelijk verdiend voor haar zo, maarja gebeurd is gebeurd).
Wat er ook nog wel even bij kon was dat ze tijdens het afknippen van de oude gelnagels me in mijn vel knipte (te kort geknipt), bloeden als een rund natuurlijk.Ik heb normaal altijd al wondjes van het vijlen op mijn nagelriemen en ik ben echt geen aansteller maar ik ben het zat nu. Het is echt geen pretje om er te zitten.
Ik laat ze uitgroeien en vijl ze zelf wel een beetje bij nu...
Sorry voor het verhaal maar ik moet ff klagen.