Attitude, dat gevoel wat je beschrijft van je spieren die je skelet niet overeind kunnen houden is ook heel herkenbaar. Ik heb vaak het gevoel alsof ik elk moment in elkaar kan storten, als een kaartenhuis
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lijf wilt niet meer, dan moet mijn koppie maar actief blijven hee
)..

, want mijn humeur is door de vermoeidheid en de pijn ook niet altijd even fijn) door te komen...

) en had duidelijk geen tijd om zich naar andere gebieden te richten. Vond het ook niet zo'n geweldige persoon, dus ik heb hem maar gewoon bedankt en ben weer verder gegaan met mijn leven ...
KarinvdM schreef:Ja, ik ben veel minder moe sinds ik dat slik.
Je raakt er wel aan gewend moet ik zeggen
Echt vallen zit er gelukkig nog niet bij, alhoewel ik bij het laatste "ongeluk" met mijn pony wel het idee had dat ik niet wist waar ik mijn voeten neer moest zetten (had 'm aan de hand) en dan daardoor tegen de grond ging ...
!
. Ik ben nl sinds 2 weken weer tot de conclusie gekomen dat ik ergere pijn heb als voorgaand
. Laatste week helemaal. Kom van paard af en kan amper lopen van "stijfheid" etc. Kan niet inslapen door gespannen spieren en wordt ook weer wakker van gespannen spieren; erg vervelend
winter is in aantocht...
. Dus m.a.w. dan ben ik ver over m'n grens heen gegaan en dan let ik niet genoeg op en gebeurd er zoiets
Ga nu zumba proberen om soepel te blijven
) lekker een warm bed in.
. Nu geen last meer van want dat heb je met automaat niet zo erg
zumba is veel bewegen. Weet ook echt niet of het wel gaat maar ik mot echt iets aan mn conditie doen
. En als m'n spiertjes (en vetjes
) daardoor wat losser worden geschud dan is dat mooi mee genomen
Probeer het gewoon!
Heb het verschillende malen geprobeerd in de loop der jaren maar het lukt me echt nie
Heb je tips al geprobeerd maar helaas, die zijn het niet voor mij
. Kom uit douche en spieren zijn weer zover
en ben nogal warmbloedig
dus van deken zweet ik m'n bed uit
(al zet ik die maar 5 min. aan op stand 1
). Probeer nu strechoefeningen te doen als ik net in bed lig..dus ff alles uitrekken zodat de spanning eraf gaat. Soms lukt dat, soms dus ook niet ..