Ik moet zeggen dat ik bijsluiters ook regelmatig heel grondig las, het is toch wel héél belangrijk zeker?
Ongelooflijk hoeveel meiden roulette spelen met seks zeg maar...
Tara: das dus idd wel erg eigenlijk....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:1 maand pilloos en dan herbeginnen zal de boel volgens mij meer in de war maken...
Ofwel stop je beter een langere periode, tot je cyclus hersteld is, ofwel gewoon met de nieuwe beginnen
Njen schreef:Waarom ben je met de andere gestopt? Ik kon wel tegen de yasmin, maar vriendin van mij alleen tegen de Lovette dacht ik.
Njen schreef:Ok, misschien even proberen en als het aanhoud alsnog vragen naar een andere? Of evt. nuvaring ofzo? Ik ben overgestapt van de Yasmin naar de nuvaring, ben/was over beide tevreden, alleen bij de Yasmin kreeg ik op een gegeven moment ook het idee dat het niet helemaal goed zat, mijn lichaam wende eraan had ik het idee(4 jaar gebruikt denk ik). Die vriendin van mij kan zoiezo slecht tegen hormonen, maar die kon absoluut niet tegen de marvelon en yasmin en heeft nu dus ik dacht de Lovette.
Emaartje schreef:Njen schreef:Ok, misschien even proberen en als het aanhoud alsnog vragen naar een andere? Of evt. nuvaring ofzo? Ik ben overgestapt van de Yasmin naar de nuvaring, ben/was over beide tevreden, alleen bij de Yasmin kreeg ik op een gegeven moment ook het idee dat het niet helemaal goed zat, mijn lichaam wende eraan had ik het idee(4 jaar gebruikt denk ik). Die vriendin van mij kan zoiezo slecht tegen hormonen, maar die kon absoluut niet tegen de marvelon en yasmin en heeft nu dus ik dacht de Lovette.
had jij geen bijwerkingen bij de yasmin dan?kom je van deze pil aan? en de lovette ken ik niet...