Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nymphadora schreef:Als je wat in het topic zou rondlezen zou je zien dat deze vragen al heel vaak beantwoord zijn, maar speciaal voor jou nog maar eens dan mijn ervaringen:
- Zie filmpjes youtube: http://nl.youtube.com/results?search_qu ... ng+piercen
- De pijn is voor iedereen verschillend, bij mij was het idd geen prettig gevoel, heb ook 2 dagen echt niet kunnen bukken oid
- Prijzen verschillen, ik heb er 70 euro voor betaald
- Zie beginpost, navelpiercing tussen de 6 en 9 maanden..
- Toen ik hem net had wel, toen deed het nog pijn met een rijbroek, inmiddels niet meer
- Geen idee, heb hem in Utrecht gezet.
Macchiato schreef:okey ik heb een super dilemma![]()
Ik heb de kans om morgen mijn tongpiercing te laten zetten. Heel leuk en aardig MAARRR nu komt het: donderdag heb ik gala en binnenkort moet ik naar de tandarts en ik ben bang dat hij me vermoord als hij dat ding in mn smoel ziet![]()
Kan ik zwelling zo goed als voorkomen door op ijs te leven? En wat zei jou tandarts over je tongpiercing?
Yellowfish schreef:Goed, ik heb heel het topic doorgelezen, en geen antwoord op mijn vraag gevonden (wel ontzettend gave piercings tegengekomen... Cheeks *kwijl* maar dat terzijde*) dus hier mijn vraag.
Ik wil erg graag een labret/lippiercing, maar dan zo dat ik kan wisselen met een ringetje/horseshoe of een 'puntje'..etc.. kan dat?tevens, zijn er hier mensen die een labret/lippiercing hebben gehad en hem er later uitgehaald hebben, en er niet meer ingedaan hebben? heb je er een (duidelijk) zichbaar litteken aan overgehouden? en misschien een hele stomme vraag, maar.. als je die piercing uit hebt, en je drinkt iets, komt er dan geen drinken door het gaatje?
Alvast bedankt!
Vue schreef:Waar heb jij allemaal piercings ?
marlies85 schreef:@ myryana : Is dat ding niet erg zwaar?
Yellowfish schreef:Goed, ik heb heel het topic doorgelezen, en geen antwoord op mijn vraag gevonden (wel ontzettend gave piercings tegengekomen... Cheeks *kwijl* maar dat terzijde*) dus hier mijn vraag.
Ik wil erg graag een labret/lippiercing, maar dan zo dat ik kan wisselen met een ringetje/horseshoe of een 'puntje'..etc.. kan dat?tevens, zijn er hier mensen die een labret/lippiercing hebben gehad en hem er later uitgehaald hebben, en er niet meer ingedaan hebben? heb je er een (duidelijk) zichtbaar litteken aan overgehouden? en misschien een hele stomme vraag, maar.. als je die piercing uit hebt, en je drinkt iets, komt er dan geen drinken door het gaatje?
Alvast bedankt!
suze_ schreef:ik heb hem vorige week net laten zetten op zon punt dat ik kan wisselen met alles
zit net onder mn lip