ze heeft het met een ringetje gepierct.
maar over 6/8 weken gaat er een staafje in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blauw00gje schreef:Ik heb trouwens nog een vraag:
Als jullie je tongpiercing verwisselen, doen jullie m dr dan van boven naar beneden doorheen en beneden het balletje vastmaken?
Of andersom?
NanC_MakkeR schreef:ja, heb hem laten piercen.
maar over 6/8 weken gaat er een staafje in
xDramaQueen schreef:mijne was er binnen paar weken uit en niets aan de hand..
Nadia_Mocca schreef:NanC_MakkeR schreef:ja, heb hem laten piercen.
maar over 6/8 weken gaat er een staafje inik zou hem er minstens drie maanden in laten zitten, vriendin van mij had er na 7 weken ook een andere in gedaan. Ze kon hem er mooi uithalen want ze kreeg allerlei ontstekingen. Ik heb hem 3 maanden laten zitten en er is niks gebeurd
Suuskipje schreef:ik heb mijn tragus nu 3 maanden, maar vind dat ringetje wel mooi staan eigenlijk
wat ik wel vieeeeees vond is dat opgedroogde bloed in je oor.. O.o
nils schreef:blauw00gje schreef:Ik heb trouwens nog een vraag:
Als jullie je tongpiercing verwisselen, doen jullie m dr dan van boven naar beneden doorheen en beneden het balletje vastmaken?
Of andersom?
verschillend...
marlies85 schreef:blauw00gje schreef:Ik heb trouwens nog een vraag:
Of andersom?
Allebeihet is maar net war ik zin in heb, maar hem van boven naar beneden is wel ietsje makkelijker als van beneden naar boven
nils schreef:meestal doe ik hem van beneden naar boven, je kan hem dan als het ware zo over de piercing heen laten glijden...