Fijn dat je van de pijnstillers af bent, Zucchero! Hoe lang is de operatie nu geleden? Ook al twee weken?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

overigens zag ik weleen operatie assistente met mn pees voorbij lopen, dus ik zeg tegen de anesthesist “ oh dat ziet er niet eens eng uit”... steekt de chirurg haar hoofd over het scherm heen “nee he... valt mee he” 

Ik heb wel meegekeken, maar vond het echt niet eng. Ik kan me overigens niet herinneren dat ze mijn onderbenen naar beneden hebben geklapt... Dan heb ik dat iig niet gemerkt.

maar gezien ik alles kan, maakt mijn fysio zich geen zorgen... (loop er nog voor mn rug/schouders)
Zucchero schreef:Jezus wat houden jullie nog lang klachten dan eigenlijk. Pfff ik vrees dat ik eea nog steeds onderschat.

Voelde gisteren aan het eind van de dag de reactie op de fysio al opkomen, werd ineens een stuk strammer. Ook vandaag ben ik niet helemaal soepel, maar gaat wel weer beter dan gisteren. Ik loop in huis nu nog wel met 1 kruk, ipv dat ik door huis strompel zonder krukken. Ik slik nog wel paracetemol, ga dat vanaf vandaag afbouwen. 
.