Maar begrijpelijk dat je hier dan niet meer reageert.
Ik wens je in ieder geval heel erg veel sterkte,
en je bent altijd welkom » PB.
Succes & heel veel sterkte. Blijf in jezelf geloven
en geef de hoop nooit op.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb alles al geprobeerd: tabletjes, pilletjes, allerlei soorten psychiaters en psychologen, klinieken, dokters, acupunctuur etc. Uiteindelijk is duidelijk geworden waar het nou precies aan lag: ik heb door mijn verleden (mishandeling, scheiding, slechte opvoeding, psychotische broer met schizofrenie die om de haverklap zelfmoord wilde plegen en dus erg veel aandacht nodig had, doodbedreiging en meerdere trauma's, hierdoor heb ik erg weinig aandacht gehad en niet veel geleerd) nooit geleerd hoe met emoties om te gaan. Ik heb hier anderhalf jaar heel hard aan gewerkt met mijn psycholoog en ben nu emotioneel heeeel onstabiel geworden, MAAR ik kan weer voelen!!
Het is ontzettend stom dat ik ineens in huilen uit kan barsten omdat ik iets op de grond laat vallen, maar het is beter dan emoties niet kunnen uiten en het allemaal maar opkroppen. Hierdoor kan ik me beter uiten en hoef ik dat niet meer te doen in mijn dwanghandeling. Ik ben er nog niet helemaal vanaf maar waarschijnlijk is het binnen 2 maanden helemaal weg en kunnen mijn haren weer lekker groeien. Ook krab ik mijn lichaam niet meer open - symptoom van TTM -, heb nu wel flink wat littekens maar geen wonden meer en zie er nu veel beter uit.

.