Waarom mocht je niet onder narcose

Wie bepaald dat bij jou, de tandarts of de kaakchirurg? Ik heb opgebeld, mocht op afspraak komen en er werd eigenlijk helemaal niet moeilijk over gedaan..
Ik ben in oktober geopereerd en heb nog geen rekening gezien, was dat van te voren een beetje vergeten na te vragen

Ergens hou ik er nog wel rekening mee, maar volgens mij zijn er ook al rekeningen binnen van dingen die later zijn voorgevallen.
Er wordt voor de rest niks opgeknapt hoor

Alleen de kiezen getrokken/gesneden. Ik ben ook erg bang, mijn tandarts heeft me verzocht er iets aan te laten doen omdat hij bang is dat hij nooit een 'echte' behandeling zal kunnen doen anders. Maar ja, wat kan ik er aan doen? Er over praten wordt het niet minder door ben ik bang

Ik mag donderdag weer voor een gaatje en ik weet nu al dat ik de rest van de dag ziek ben van de hoofdpijn, nekpijn en misselijkheid. Ik lig zó gespannen in die stoel dat ik geen controle meer heb over mijn lichaam en compleet lig te shaken. Ik verkramp aan alle kanten en de tranen lopen over mijn wangen. Ik voel ook áltijd pijn

De TA heeft al ooit 3 keer verdoofd (1 keer gewoon en 2 keer bijverdoofd) omdat ik nog wat voelde, ook al kon dat helemaal niet meer. Maar hij heeft wel netjes bijverdoofd. Bovendien heb ik ook hele gevoelige tanden wat het er niet prettiger op maakt, alleen al van de koude lucht en het koude water kan ik gek worden