[Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilona__

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 19:01

Ik heb sinds vanmiddag een 16 mm staafje in mn tong. Voelt veel beter Haha!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 19:07

beter zeg!!
Ik weet eigelijk niet eens wat ik nu heb Verward volgens mij 18mm, maar deze is echt perfect.
Piercing is scheef gepierced dus denk niet dat er een kortere in kan. Maar geeft niet, want 't zit gewoon goed zo..

visje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 19:15

hallo, ik heb sinds 7 weken een neuspiering. Maar krijg hem er niet uit. Iemand tips?!!! Er zit zo een bobbetje aan het uiteinde maar dat krijg ik niet door het gat. Als ik er hard aan trek doet het pijn!
Weet er trouwens iemand waar je neuspiercing kan bestellen via internet? Heb heel de stad afgelopen, maar niemand verkoopt neuspiercing

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 19:30

liavdbijl schreef:
hallo, ik heb sinds 7 weken een neuspiering. Maar krijg hem er niet uit. Iemand tips?!!! Er zit zo een bobbetje aan het uiteinde maar dat krijg ik niet door het gat. Als ik er hard aan trek doet het pijn!
Weet er trouwens iemand waar je neuspiercing kan bestellen via internet? Heb heel de stad afgelopen, maar niemand verkoopt neuspiercing

Misschien een beetje vaseline gebruiken, dan heen en weer bewegen en dan krijg je hem er misschien wel uit.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 19:32

ik heb dus van de percer 2 de zelfde staafjes mee gehad.. niet silm Knipoog

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 19:42

liavdbijl schreef:
hallo, ik heb sinds 7 weken een neuspiering. Maar krijg hem er niet
uit. Iemand tips?!!! Er zit zo een bobbetje aan het uiteinde maar dat
krijg ik niet door het gat. Als ik er hard aan trek doet het pijn!
Weet
er trouwens iemand waar je neuspiercing kan bestellen via internet? Heb
heel de stad afgelopen, maar niemand verkoopt neuspiercing

Ik heb hem overgeknipt met de nagelknipper, gewoon langs boven om het knopje heengezet, en goed doorgeknipt, het is even schrikken maar je voelt er niets van!

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 19:54

joehoeee Haha! Ik hebeen ander knopje in mn tong Haha! Eerst durfde ik niet ( paar pagina's terug had ik het gevraagd ) Maar vanmiddag toch nog is geprobeerd en het lukte! Gelijk mijn nieuwe balletje erin gedaan, en het zit zoo fijn! Soms ben ik bang dat ik hem heb doorgeslikt, want ik voel echt niks. heeeeeel fijn Lachen

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 19:56

hahah raar is dat he..

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 20:10

Ja dat heb ik ook, nu die zo klein is.. Af en toe met eten denk ik, heee waar issie nou? Haha!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 20:14

hbe ik ook wel eens allen zit me onderste balletje in een holletje Knipoog

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 22:15

Ik heb mn oude piercing (22mm) er maar weer ingedaan. Die nieuwe maakte zo'n kuiltje in m'n tong Boos!
Hij is scheef gepierced, en als ik m'n tong in m'n mond heb, ligt ie zeg maar, en drukt ie op m'n tong.. en nou zat er een hele kuil in Verward (niet heel erg, maar ik ben zo'n muts en ben dan bang dattie vastgroeit ofzo Bloos ) dus ik wacht nog een paar daagjes. Onderkant van m'n tong is ook nog een beetje dik. Ik heb gisteren en vandaag weer wel melkproducten gebruikt maar of 't daaraan ligt?

Ik kreeg alleen dat bolletje écht niet los Clown op 't laatst wel met een papieren zakdoekje..
Heb op die 22mm nu kleine bolletjes zitten en dat scheelt al best wat met die grote bolletjes. Dus ik laat 't voorlopig maar ff zo Lachen

m'n mondspoeling is trouwens op, en ik wilde 't wel blijven gebruiken eigelijk.
Welke is een goede? (liefst zonder alcohol) dan ga ik die maandag meteen eventjes halen...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 22:18

jah heb iik ook wel eens.. heb nu dan die 16 maar wisseln ook voor de nacht met de 18 mm Clown

gaat nu echt van bokt.. en x factor kijken Clown

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 23:12

he zo iri, heb nu hele tijd het gevoel dat mijn balletje er ieder moment af kan vallen, en ik hem er zo af draai... maar heel die piercing draaid rond Clown

voelt best raar aan Bloos

MM: dus toch weer langere in, heb je er nu geen last van dat ie zo lang is dan?
of misschien een 20 mm nemen? Lachen
ik had eerst ook kuiltje in mijn tong.. nu niet meer gelukkig, maar moet ook nog maar zien of dat niet weer komt als ik er een kleiner staafje in doe...

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 23:16

magic_lover schreef:
MM: dus toch weer langere in, heb je er nu geen last van dat ie zo lang is dan?
of misschien een 20 mm nemen? Lachen
ik had eerst ook kuiltje in mijn tong.. nu niet meer gelukkig, maar moet ook nog maar zien of dat niet weer komt als ik er een kleiner staafje in doe...

nog steeds wel last van dat irritante lange staafje, maar is wel fijner om mee te slapen. (hoewel dat kuiltje blijft zitten, misschien zat ie er zelfs al voor ik die andere erin deed Clown kweet 't eigelijk niet) . Volgens mij is die nieuwe 20mm, zal 'm eens nameten Lachen
Baal er alleen van dat m'n mondspoeling op is Boos! nou was dat ook maar voor een week, maar hij is echt nog niet helemaal genezen Nagelbijten / Gniffelen
gebruik jij nog iets van mondspoeling?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 23:33

ik gebruikte.. mondwater van het kruidvat die gele.. en dan wel verdunnen met 50 % water Knipoog anders prikt het als de piep.. Clown

trouwens dat kuiltje gaat vanzelf weg hoor.. der kwam bij mij een soort hard randje om heen.. onder me balletje en me balletje lag daar in zeg maar.. en dat trek ook weg Ja

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 23:57

Mazzel-meid schreef:
nog steeds wel last van dat irritante lange staafje, maar is wel fijner om mee te slapen. (hoewel dat kuiltje blijft zitten, misschien zat ie er zelfs al voor ik die andere erin deed Clown kweet 't eigelijk niet) . Volgens mij is die nieuwe 20mm, zal 'm eens nameten Lachen
Baal er alleen van dat m'n mondspoeling op is Boos! nou was dat ook maar voor een week, maar hij is echt nog niet helemaal genezen Nagelbijten / Gniffelen
gebruik jij nog iets van mondspoeling?

nee ook geen mondspoeling gebruikt.. kreeg er ook niks bij,
poets gewoon mijn tanden 3 a 4x daags... wil ook goed Clown

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 00:08

ow oke, nouja, dat probeer ik sowieso wel.
Volgende week weer naar school, dan kan ik niet poetsen tussen de middag Clown wel raar, ben er nu helemaal aan gewend om zo vaak te poetsen. Is ook wel lekker fris Lachen

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 00:30

Mazzel-meid schreef:
Ik heb mn oude piercing (22mm) er maar weer ingedaan. Die nieuwe maakte zo'n kuiltje in m'n tong Boos!
Hij is scheef gepierced, en als ik m'n tong in m'n mond heb, ligt ie zeg maar, en drukt ie op m'n tong.. en nou zat er een hele kuil in Verward (niet heel erg, maar ik ben zo'n muts en ben dan bang dattie vastgroeit ofzo Bloos ) dus ik wacht nog een paar daagjes. Onderkant van m'n tong is ook nog een beetje dik. Ik heb gisteren en vandaag weer wel melkproducten gebruikt maar of 't daaraan ligt?

Ik kreeg alleen dat bolletje écht niet los Clown op 't laatst wel met een papieren zakdoekje..
Heb op die 22mm nu kleine bolletjes zitten en dat scheelt al best wat met die grote bolletjes. Dus ik laat 't voorlopig maar ff zo Lachen

m'n mondspoeling is trouwens op, en ik wilde 't wel blijven gebruiken eigelijk.
Welke is een goede? (liefst zonder alcohol) dan ga ik die maandag meteen eventjes halen...

Als je nou last blijft houden van een "wat ontstoken" tong, is Bocasan misschien een oplossing. Bocasan van oral B is een poeder die je oplost in warm water en waarmee je een minuut lang spoelt. Het is letterlijk: "ter voorkoming van ontstekingen in de mondholte". Ik heb het zelf gebruikt toen mijn tandvlees zwaar onstoken was. Het prikt niet en ontsmet super! Dus als je last houdt.... Lachen

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 00:56

zo die onthoud ik.. lekker makelijk als je ergens bent en ik hen niks bij de hand Ja

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 01:18

wat nog veel beter is spoelen met zeezout.. als je een theelepel zeezout (geen keukenzout) in een kopje gekookt water gooit.. daarmee spoelen.

Lachen

Is veel beter dan chemische zooi. Dit werkt ook heel goed bij andere piercings zoals navel etc.. gewoon het kopje onderste boven op je buik dan zetten.

Daarna we'll even afspoelen met koud water zodat er geen zout achter blijft.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 10:11

idd die heb ik ookal voor bij horen komen Ja

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 10:13

Bij mn navelpiercing heb ik dat idd ook gedaan, werkte heel goed Ja

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 10:13

jetjuh schreef:
Als je nou last blijft houden van een "wat ontstoken" tong, is Bocasan misschien een oplossing. Bocasan van oral B is een poeder die je oplost in warm water en waarmee je een minuut lang spoelt. Het is letterlijk: "ter voorkoming van ontstekingen in de mondholte". Ik heb het zelf gebruikt toen mijn tandvlees zwaar onstoken was. Het prikt niet en ontsmet super! Dus als je last houdt.... Lachen

bedankt voor de goede tip! zal morgen eens op zoek gaan. waar kun je dat halen'?
Gewoon bij de drogist?

zeezout is ook een optie Lachen eens kijken of we dat toevallig hebben..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 12:01

ik heb al geeken niks te zien hier hahah

henrib

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:34

na heb mijn tongpiercing dus vanaf woensdag, heb nog steeds een beetje een doof gevoel in mijn tong...
is dat normaal???