Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liavdbijl schreef:hallo, ik heb sinds 7 weken een neuspiering. Maar krijg hem er niet uit. Iemand tips?!!! Er zit zo een bobbetje aan het uiteinde maar dat krijg ik niet door het gat. Als ik er hard aan trek doet het pijn!
Weet er trouwens iemand waar je neuspiercing kan bestellen via internet? Heb heel de stad afgelopen, maar niemand verkoopt neuspiercing
liavdbijl schreef:hallo, ik heb sinds 7 weken een neuspiering. Maar krijg hem er niet
uit. Iemand tips?!!! Er zit zo een bobbetje aan het uiteinde maar dat
krijg ik niet door het gat. Als ik er hard aan trek doet het pijn!
Weet
er trouwens iemand waar je neuspiercing kan bestellen via internet? Heb
heel de stad afgelopen, maar niemand verkoopt neuspiercing
magic_lover schreef:MM: dus toch weer langere in, heb je er nu geen last van dat ie zo lang is dan?
of misschien een 20 mm nemen?
ik had eerst ook kuiltje in mijn tong.. nu niet meer gelukkig, maar moet ook nog maar zien of dat niet weer komt als ik er een kleiner staafje in doe...
Mazzel-meid schreef:nog steeds wel last van dat irritante lange staafje, maar is wel fijner om mee te slapen. (hoewel dat kuiltje blijft zitten, misschien zat ie er zelfs al voor ik die andere erin deedkweet 't eigelijk niet) . Volgens mij is die nieuwe 20mm, zal 'm eens nameten
Baal er alleen van dat m'n mondspoeling op isnou was dat ook maar voor een week, maar hij is echt nog niet helemaal genezen
![]()
gebruik jij nog iets van mondspoeling?
Mazzel-meid schreef:Ik heb mn oude piercing (22mm) er maar weer ingedaan. Die nieuwe maakte zo'n kuiltje in m'n tong![]()
Hij is scheef gepierced, en als ik m'n tong in m'n mond heb, ligt ie zeg maar, en drukt ie op m'n tong.. en nou zat er een hele kuil in(niet heel erg, maar ik ben zo'n muts en ben dan bang dattie vastgroeit ofzo
) dus ik wacht nog een paar daagjes. Onderkant van m'n tong is ook nog een beetje dik. Ik heb gisteren en vandaag weer wel melkproducten gebruikt maar of 't daaraan ligt?
Ik kreeg alleen dat bolletje écht niet losop 't laatst wel met een papieren zakdoekje..
Heb op die 22mm nu kleine bolletjes zitten en dat scheelt al best wat met die grote bolletjes. Dus ik laat 't voorlopig maar ff zo
m'n mondspoeling is trouwens op, en ik wilde 't wel blijven gebruiken eigelijk.
Welke is een goede? (liefst zonder alcohol) dan ga ik die maandag meteen eventjes halen...
jetjuh schreef:Als je nou last blijft houden van een "wat ontstoken" tong, is Bocasan misschien een oplossing. Bocasan van oral B is een poeder die je oplost in warm water en waarmee je een minuut lang spoelt. Het is letterlijk: "ter voorkoming van ontstekingen in de mondholte". Ik heb het zelf gebruikt toen mijn tandvlees zwaar onstoken was. Het prikt niet en ontsmet super! Dus als je last houdt....