Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Hebben jullie trouwens allemaal een eigen paard?
Hoe doen jullie dat? Rijden jullie regelmatig?
Hebben jullie er niet soms de balen van als je weer eens niet kan rijden?
Ik dus wel. Als ik 1 keer heb gereden, doet alles weer zo'n zeer dat ik de rest van de week weer niet kan rijden. Ik haal ze er dan wel dagelijks uit en longeer of gooi haar los etc., maar ja, ik vind het allemaal wel een hele dure en op dit moment een onbevredigde hobby worden.
Heb er echt flink de balen van af en toe!!
Citaat:Maar over dat rijden Goof, daar heb ik ook erg last van. Ik kan bijvoorbeeld absoluut niet doorzitten, lichtrijden kan wel. Ik wou dat ik gewoon weer eens een keer lekker door kon trainen..
Goof schreef:Oh ja, logisch idd.
Hoevaak rijd je gemiddeld in de week Tulandro?
Tulandro schreef:bij mij verzuurt inderdaad ook alles.. (tenminste zo voelt het) maar ik heb het ook bij fietsen/lopen/rennen/zitten.. ik kan alles wel, maar een aantal minuten..
Hannanas schreef:Hebben mensen met Fibromyalgie ook vaak een hoog CK/CPK gehalte?
Hannanas schreef:Hannanas schreef:Hebben mensen met Fibromyalgie ook vaak een hoog CK/CPK gehalte?
Weet iemand dit?
Hebben jullie dat?
Dankje alvast voor het antwoorden, het is belangrijk voor mij.
Hannanas schreef:eh een verhoogd stofje van je spieren.....
Dat hebben sporters bijv als ze de marathon hebben gelopen.
Het duit iets aan in de spieren, dta het daar bezig is, het kan ook duiden op spierverlies.
Bij marathonlopers wordt er bijvoorbeeld ook wat energie van de spieren gehaald.
Snappen jullie dit?
He fibro is toch een spierziekte, geen zenuwstelziekte?
Ik begrijp niet hoe jullie niet te maken kunnen hebben met het ck gehalte.
Citaat:Ik heb na het rijden ook last van handen/polsen/benen en schouders voornamelijk.
Ik hou het doorzitten ook niet lang vol. En bij moeilijke oefeningen bijv zoals appuyeren heb ik het zwaar.
Maar ach, mijn priotiteit is wedstrijden rijden niet meer. Ik doe het voor mn lol!