Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:In België moet je telkens achter een voorschrift voor je pil (voor de nuvaring ook), dus dat betekent dat ik daarvoor een voormiddag moet opofferen (het is er altijd druk in het spreekuur), ik zit er echt makkelijk 2u te wachten. En dan kom je binnen en zeg je: tis voor de pil, en dan vraagt ie of ik nergens last van heb, meet hij soms eens mijn bloeddruk en huppakee je bent weer 26 euro armer.. Schandalig. Je krijgt natuurlijk wel een deel terug maar de investering qua tijd en moeite vind ik ook wel overdreven.
Sbine schreef:poes schreef:In België moet je telkens achter een voorschrift voor je pil (voor de nuvaring ook), dus dat betekent dat ik daarvoor een voormiddag moet opofferen (het is er altijd druk in het spreekuur), ik zit er echt makkelijk 2u te wachten. En dan kom je binnen en zeg je: tis voor de pil, en dan vraagt ie of ik nergens last van heb, meet hij soms eens mijn bloeddruk en huppakee je bent weer 26 euro armer.. Schandalig. Je krijgt natuurlijk wel een deel terug maar de investering qua tijd en moeite vind ik ook wel overdreven.
Jeetje wat een verschrikkelijke manier van doen!
Ik bel gewoon op tijd de apotheek, dan kan ik ze op komen halen en ben ik na 5 minuutjes weer weg. Hoef het ook nog niet te betalen, ben pas 17.
Ik ben nu ongeveer 2 jaar aan de pil, Mycrogynon 30. Het bevalt me opzich wel, maar heb wel het idee dat ik veel minder "zin" heb dan vroeger.
_Madelon schreef:Het kan idd door de pil komen omdat je lichaam moet wennen aan de stoffen die je lijf binnenkrijgt.
Als je het niet vertrouwt gewoon even de huisarts bellen.
Anoniem schreef:ik moet dus over 2 weken een spiraaltje laten zetten bij de huisarts(vrouwelijk).
Waarschijnlijk krijg ik geen verdoving, (vraag er dus mooi wel een).
Ben echt vreselijk zenuwachtig, zou je van tevoren ook iets kalmerends kunnen nemen?
(ben echt een schijterd)
gucci_girl schreef:als je 18 uur te laat bent met het innemen van de laatste pil van je strip.. zou je die nog innemen of niet?
Kady_ schreef:ik had ff een vraagje..
helpt de microgynon ook tegen puistjes?