[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Re: Het [Centrale] Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 20:17

Ik heb nu bijna 3 jaar een navelpiercing(ben 14)
heb 2 jaar een lippiercing,en bijna een jaar een tongpiercing.
ze deden eigelijk allemaal geen pijn,had eigelijk van de navel de meeste last Bloos
en nu soms nog steeds want kan hem in de douche zelfs heel moeilijk draaien.maarja.
tongpiercing en lippiercing. NERGES LAST VAN!
ook niet gehad,allemaal heel snel geheeld enz!
maarja dat is wel fijn als je peetouders hebt die een piercing/tattoo shop hebben Lachen !
voor degene die in de buurt wonen.
Bodylanguage in Venray ! Knipoog is echt Superfijne piercingshop!

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 20:59

Ik wil z'n piercing in dat gedeelte van je oor wat klein is geloof kraakbeen aan de zijkant van je hoofd (ik weet even niet heo dat nou heet Tong uitsteken ) Maar als je dit laat zetten heb je dan toestemming van je ouders nodig .. niet dat ik het gewoon laat doen.. maar dan hoeft er geen van mijn ouders mee, en waar kun je dit doen ..?

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 21:00

Myrz schreef:

aaaaaaaaaah!

helphelphelp!
Ik heb sinds 28 december een navelpiercing, heb er nu een andere in, maar er zit aan de onderkant, naast mn gaatje, een hele grote bobbel!
Help wat is dit?!

had ik ook, ik heb er toen met een (ontsmette Knipoog ) naald in geprikt en er kwam wat wit spul uit. Gelijk 2weken weer ontsmet en nu is het weg Lachen

even een vraagje, Moet je navelpiercing en/of tongpiercing uit als je in de sauna gaat? Clown

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 21:16

loez schreef:
ze deden eigelijk allemaal geen pijn,had eigelijk van de navel de meeste last Bloos
en nu soms nog steeds want kan hem in de douche zelfs heel moeilijk draaien.maarja.
maarja dat is wel fijn als je peetouders hebt die een piercing/tattoo shop hebben Lachen !

woow was je 11 toen je je eerste piersing kreeg ? me ouders hadden me vermoord teweil ik veel mag ...

ik heb me haren zo onderhand alles kleuren gehad... (paars rood blauw.. roze enzz. ) nu 2 piersings.... maar op me 11 al piersings .....

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 13:36

hrappur schreef:
loez schreef:

woow was je 11 toen je je eerste piersing kreeg ? me ouders hadden me vermoord teweil ik veel mag ...

ik heb me haren zo onderhand alles kleuren gehad... (paars rood blauw.. roze enzz. ) nu 2 piersings.... maar op me 11 al piersings .....

ik was Net 12, heb hem nu BIJNA 3 jaar;) want wordt bijna 15 !
maar mijn moeder heeft ook een tongpiercing,en een piercing in het kraakbeentje,en een tattoo Knipoog dus ze vond het niet erg Tong uitsteken

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 14:03

ow hahahah, mijn moeder heb niet eens oor bellen .... maar ik mag wel piersings maar niet over me hele lichaam ... 2 is mans zat .. vind ik .. (bij mij zelf dan )

bakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 16:02

nog steeds geen mensen met ervaringen van een verticale labret??

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 17:08

hrappur schreef:
en je kan hem beter nu zetten .... want te veel zon was ook weer niet goed ofzo... ik heb mijne nu een week.
je mg tijdens de genezing niet zwemmen.... stond om me blaatje wat ik kreeg en de genezings tijd van 3 tot 6 maanden ....
maar ik denk dat je na 1 maand wel kan zwemmen .. zo lang je het daarna maar goed schoon maakt .
in de zee mag wel dat is goed.. maar in het zwembad zit heel veel vuil.
allen als het goed schoon is en naar gloor ruikt zal het wel kunene denk ik ..

Ik heb de mijne nu ook precies een week en die vrouw zei ook dat het het beste was om niet te gaan zwemmen tot dat die genezen is maar bij mij op het blaadje staat dat de genezingstijd 6 tot 9 maand is. en als ik ging zwemmen dan moest ik er een waterdichte pleister op doen.

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 17:20

Ik kreeg dit als genezingstijd
De piercing kan mits de nazorg goed wordt uitgevoerd genezen in 2 tot 3 maanden. Maar het is niet ongewoon dat het in sommige gevallen langer duurd.

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 20:13

Citaat:
Ik heb de mijne nu ook precies een week en die vrouw zei ook dat het het beste was om niet te gaan zwemmen tot dat die genezen is maar bij mij op het blaadje staat dat de genezingstijd 6 tot 9 maand is. en als ik ging zwemmen dan moest ik er een waterdichte pleister op doen.

pleister ?

bij mij wert er gezegt niks op doen ! het moet lugt hebben ...
ik ben heel gevoelig enzz.. dus moet idd ook heel goed oppassen ... dus ben voorlopig wel voorschichtig.

6 tot 9 maanden lijkt me veel .... maarja het kan natuurlijk.. iedereen zegt wat anders, dat is best verwarrend.
maar zelf denk ik dat je het het beste weet! het is jouw lichaam tog Vork Haha!

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 20:17

hrappur schreef:
Citaat:

pleister ?

bij mij wert er gezegt niks op doen ! het moet lugt hebben ...
ik ben heel gevoelig enzz.. dus moet idd ook heel goed oppassen ... dus ben voorlopig wel voorschichtig.

6 tot 9 maanden lijkt me veel .... maarja het kan natuurlijk.. iedereen zegt wat anders, dat is best verwarrend.
maar zelf denk ik dat je het het beste weet! het is jouw lichaam tog Vork Haha!

Jah bij heel veel piercingshops wordt wat anders gezegt...zoals laatst ook ik was een weekend bij mn moeder in enschede en mn piercing was gaan onsteken(madonna) dus had een hele dikke lip en moest dus ene langer staafje er in ben dus hier naar de stad gegaan en daar hebben ze me een langer staafje erin gedaan en zeiden dat ik er sterilon op moest doen...was ik dus vorige week in deventer mn navelpiercing zetten en vroeg die vrouw hoe het dus met mn piercing ging(die madonna dus) en had ik het verhaal dus gezegt. zegt zij dat dat dus helemaal geen sterilon op had gemogen.
dus jah, ik doe maar gewoon wat er mij verteld word Knipoog

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:09

Zeker GEEN pleister op doen!
het moet juist frisse lucht hebben.
en het HEELT 6 tot 9 maanden Knipoog
je mag ong 6 tot 8 weken niet zwemmen.
en elke keer na het zwemmen (en in de douche) schoonmaken en ff draaien(wel in de douche dan )
En kimbalover, als je lippiercing(of voor sommige tongpiercing) een beetje geirriteerd is,of als je hem net hebt kanje hem het beste na elke maaltijd spoelen met corsodil.

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 14:00

loez schreef:
Zeker GEEN pleister op doen!
het moet juist frisse lucht hebben.
en het HEELT 6 tot 9 maanden Knipoog
je mag ong 6 tot 8 weken niet zwemmen.
en elke keer na het zwemmen (en in de douche) schoonmaken en ff draaien(wel in de douche dan )
En kimbalover, als je lippiercing(of voor sommige tongpiercing) een beetje geirriteerd is,of als je hem net hebt kanje hem het beste na elke maaltijd spoelen met corsodil.

Jah het is nu al weer beter. ik heb van de etos van dat mondspoeling spul.
ik heb toen met dat labretje dat ik had ook wel eerder gezwommen dat wilde helemaal niet lukken met ene pleister en ik heb er geen zwering ofzo aangehad...maja bij de navel is anders he.
ma als je zegt dat je 6 tot 8 weken niet mag zwemmen ga ik daar maar vanuit en kan ik vant zomer wel lekker zwemmen Tong uitsteken (had ik anders ook wel gedaan Clown )

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 14:07

ik mocht 6 tot 8 weken niet zwemmen Knipoog en dat werkte goed dus.
het heelt na 6/9 maanden.
dan is het wondje zeg maar pas helemaal genezen enz.
en bij een lippiercing, weet ikhet eigelijkniet hoe lang je niet mag zwemmen,want toen ik hem heb laten zetten( bijna 2 jaar geleden) toen was het herfst of zo,,dus toen zwom ik nooit Tong uitsteken

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 15:30

Citaat:
Jah bij heel veel piercingshops wordt wat anders gezegt...zoals laatst ook ik was een weekend bij mn moeder in enschede en mn piercing was gaan onsteken(madonna) dus had een hele dikke lip en moest dus ene langer staafje er in ben dus hier naar de stad gegaan en daar hebben ze me een langer staafje erin gedaan en zeiden dat ik er sterilon op moest doen...was ik dus vorige week in deventer mn navelpiercing zetten en vroeg die vrouw hoe het dus met mn piercing ging(die madonna dus) en had ik het verhaal dus gezegt. zegt zij dat dat dus helemaal geen sterilon op had gemogen.

hahah braaf...

ik niet egt, ja wel goed schoon houden enzz.. heel goed verzorgen enz..
maar ik was een dag na dat ik hem had, naar een vriendin.
ik heb daar best veel achohol naar binnen gewerkt
(er stond op mijn blaadje iest van alcohol... niet zo goed gelezen normaal drink ik niet .. maar ze bood het aan en het was verukkelijk! ik had het nog nood gehad vandaar )
volgende morgen maar even beter lezen ... stond er : het beste is de komende tijd geen alcohol te nuttigen Tong uitsteken )

OEPSss.. Maar ik leef nog hoor ! veder ben ik ook heel braaf!

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:33

hrappur schreef:
Citaat:

hahah braaf...

ik niet egt, ja wel goed schoon houden enzz.. heel goed verzorgen enz..
maar ik was een dag na dat ik hem had, naar een vriendin.
ik heb daar best veel achohol naar binnen gewerkt
(er stond op mijn blaadje iest van alcohol... niet zo goed gelezen normaal drink ik niet .. maar ze bood het aan en het was verukkelijk! ik had het nog nood gehad vandaar )
volgende morgen maar even beter lezen ... stond er : het beste is de komende tijd geen alcohol te nuttigen Tong uitsteken )

OEPSss.. Maar ik leef nog hoor ! veder ben ik ook heel braaf!

mag je geen alcohol drinken dan?? weet ik nix van ik ben die avond nadat ik um gezet had ook gewoon uitgeweest(en dan gaat er een hoop alcohol naar binnen Vingers aflikken )

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:49

Lijkt me juist wel goed *LOL*

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:52

normaal ontsmet alcohol wel volgens mij.
maar echt TE veel is volgens mij niet goed,omdat het eigenlijk open wondjes zijn.
maarja,nix aan overgehouden dus boeie Knipoog Tong uitsteken

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 10:29

Even een vraagje voor de bokkers met tong piercing.
Wat voor soort balletje hebben jullie aan de onder kant? Plastic of nog zo'n stalen of wat voor spul het ook maar is Bloos

Myrz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 11:04

Fiej schreef:
Myrz schreef:

aaaaaaaaaah!

helphelphelp!
Ik heb sinds 28 december een navelpiercing, heb er nu een andere in, maar er zit aan de onderkant, naast mn gaatje, een hele grote bobbel!
Help wat is dit?!

had ik ook, ik heb er toen met een (ontsmette Knipoog ) naald in geprikt en er kwam wat wit spul uit. Gelijk 2weken weer ontsmet en nu is het weg Lachen

even een vraagje, Moet je navelpiercing en/of tongpiercing uit als je in de sauna gaat? Clown

Ik ben ermee naar de dokter gegaan, hij heeft de bult opengesneden, er kwam idd wit spul én heel veel bloed uit.
Ik moest me navelpiercing er een dag uithalen,met gevolg dat ie er de volgende dag niet meer doorheen kon, ben dus nu piercingloos...!
Weet iemand of je dan opnieuw een piercing kan zetten, door me navel?

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 11:53

Ja dat kan wel, een vriendin heeft het ook gedaan, alleen doet het wat zeerder, omdat de huid stugger is van het lidtekenweefsel

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 12:50

Draverlove schreef:
Even een vraagje voor de bokkers met tong piercing.
Wat voor soort balletje hebben jullie aan de onder kant? Plastic of nog zo'n stalen of wat voor spul het ook maar is Bloos

ik had aan allebei de kanten een plastic maar 1 was kapot dus heb nu aan de onderkant de ijzeren en de boven kant de plastic

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 12:57

Hallo mensen, ik kom even spieken hoor. Knipoog
Ik had een vraag!
Ik ben 14 jaar oud en mag eindelijk een tongpiercing, maar nu zeggen mijn ouders dat het gevaarlijk is, omdat mijn tong nog groeit, en vaak wordt mis geplaatst enz.. Is dat allemaal waar?

En hoe wordt het precies gedaan, die tongpiercing? En hoelang kun je niet mee eten? En hoe voelt dat, zo'n piercing in je mond?
En met een lolly ofzo, of bij het eten, heb je er dan last van?

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 13:09

Brechtje schreef:
Hallo mensen, ik kom even spieken hoor. Knipoog
Ik had een vraag!
Ik ben 14 jaar oud en mag eindelijk een tongpiercing, maar nu zeggen mijn ouders dat het gevaarlijk is, omdat mijn tong nog groeit, en vaak wordt mis geplaatst enz.. Is dat allemaal waar?

En hoe wordt het precies gedaan, die tongpiercing? En hoelang kun je niet mee eten? En hoe voelt dat, zo'n piercing in je mond?
En met een lolly ofzo, of bij het eten, heb je er dan last van?

Als je naar een erkende piercer gaat (of hoe het heet) dan is de kans klein dat er mis gestoken word. Denk ik hoor
Ik heb mijne nu een maand, en na 2 dagen kon ik al goed eten, alleen moest steeds even voelen of het bovenste bolletje er nog opzat Bloos
Praten heb ik altijd gekund, alleen beetje slissen, maar dat is helemaal over. Je moet even wennen, dat er een staaf door heen zit, maar dat was bij mij zo gewend, en gewoon goed ijsjes eten, dan gaat de zwelling eerder weg..

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 14:30

Hoesten is kaa uu tee met een tongpiercing.. Khoest me longen uit mn lijf en 1x hoeste ik t balletje dr ook af Tong uitsteken
Ik heb nog hetzelfde staafje als ik daar gekregen heb, daar zit een balletje aan vast...