Suzanne: Dank je wel!
Koekie73: wat spannend!! Ik duim

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ipsilonka schreef:Hedi, eens, ik werd alleen naar cpap en GLI verwezen(heb je weleens naar de succes cijfers daarvan gekeken, gaat nergens over). Ik denk dan ga in gesprek met iemand, vooral als ik naar mezelf kijk. Ik lig niet iedere avond op de bank vanaf 6 uur, want 4 paarden thuis etc. Ik weet heel duidelijk waar het probleem zit. Nu dus gestart met Mounjaro en ik ben iedere dag weer verbaasd. Vandaag reed ik naar werk, had maiswafels met kaassmaak in de auto liggen en een flesje water. Flesje water was leeg en de wafels niet aangeraakt. Gewoon niet meer aan gedacht, ik weet niet wat me overkomt! En dit is pas week 1
Suzanne F. schreef:Dit zijn specifieke medicijnen namelijk GLP-1. Dus semaglutide of tirzepatide. Er zijn vele diabetesmedicijnen maar dat is anders dan deze.
Edit: ik lees dat er nog wat -tides zijn in de GLP 1 medicaties.
Little_Gift schreef:Suzanne F. schreef:Dit zijn specifieke medicijnen namelijk GLP-1. Dus semaglutide of tirzepatide. Er zijn vele diabetesmedicijnen maar dat is anders dan deze.
Edit: ik lees dat er nog wat -tides zijn in de GLP 1 medicaties.
Thanx voor de verduidelijking maar ik ben niet zo snugger want ik snap het niet... Dus Metformine komt niet in de buurt van Ozempic en consoorten wegens andere stoffen?