Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En klopt hoor, tegen moet je echt helemaal 100% voorbereid bij de huisarts komen, anders nemen ze je niet eens serieus.
Texas02 schreef:Gefeliciteerd DP!
En heel veel sterkte Percy!
Dat helpt ook echt goed Earth, hoofdpijn medicijnen die hoofdpijn veroorzaken. Soms snap je het toch even nietEn klopt hoor, tegen moet je echt helemaal 100% voorbereid bij de huisarts komen, anders nemen ze je niet eens serieus.

En doe eerst maar even rustig aan, het is allemaal niet niks. 
Dus de mogelijkheid dat mijn hoofdpijn (deels) opgelost gaat zijn is aanwezig.
Percy schreef:Oh, dat zo heel mooi zijn Earth. Duimen dat het in elk geval een deel van je klachten wegneemt.
Ik vind het super vervelend dat ik mijn gezinnen tijdelijk in de steek moet laten. Helaas niet voor het eerst.
Texas02 schreef:Dat zou echt heel fijn zijn, Earth! Ik hoop het echt voor je! Kunnen ze ook wat aan kaak klemmen doen dan? Ik weet dat ik dat soms ook doe in mijn slaap, maar ik ga dus echt niet met zo'n bitje daarvoor in mijn mond slapen..
Ik ben altijd nog laat wakker, lekker rustig
Ik dacht dat een bitje ook voor het klemmen was, maar dat kan ik fout hebben hoor. Ik denk wel dat het bij mij ook uit spierspanning komt. Ik heb sowieso een hele hoge spierspanning, ook als ik gewoon op de bank zit. Soms realiseer ik het me ineens dat ik weer heel gespannen zit, en dan is het nog heel moeilijk voor me om ontspannen te gaan zitten ondanks dat ik me er dan van bewust ben. Best lastig hoor..