(al zie ik het wel een soort van voor me dat je ondersteboven hangt in de lucht
  (al zie ik het wel een soort van voor me dat je ondersteboven hangt in de lucht  ). Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen, want kan me voorstellen dat je je nachtrust meer dan nodig hebt nu.
 ). Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen, want kan me voorstellen dat je je nachtrust meer dan nodig hebt nu.                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

BeFunny schreef:Dat zou zeker kunnen. En volgens mij mag ik dat ook gebruiken maar dat vraag ik nog wel even na.

bij mij schoten ze in een schop beweging omhoog. Gelukkig lag Saartje aan de andere kant van het bed en Dex ook die lagen op bed maar anders hadden die een schop gehad. Ik dacht echt fiets wat is dat nou weer.
 bij mij schoten ze in een schop beweging omhoog. Gelukkig lag Saartje aan de andere kant van het bed en Dex ook die lagen op bed maar anders hadden die een schop gehad. Ik dacht echt fiets wat is dat nou weer.