Suliko schreef:leonie, als je op je horloge een run aanklikt, krijg je dan geen suggestie? Als ik meer suggesties wil zien dan doe ik via mijn horloge een run starten (suggestie van die dag negeren), dan options --> workouts --> daily suggestions.
Balen dat je lichaam weer zo voelde! Maar je hebt wel gelopen, dus dat is al hartstikke goed.
Nee dit heb ik niet. Misschien moet ik ergens wat activeren of misschien zit dit er bij mij gewoon niet in? Ik heb geen idee.
Vind het heel vreemd om meer km te trainen dan je moet lopen. Er is niet 1 prof te vinden die traint op zijn volledige afstand bij de langere afstanden (halve marathon is nog te overzien) laat staan dat je meer km gaat trainen. Verloren energie en verhoogde risico's op blessures zouden het mij niet waard zijn.
Zelf nu 2 x HM gelopen, nooit verder dan 18 km getraind en tijdens beide runs, sneller gelopen dan in de training van de 18km. Als je training eromheen goed is, zijn de km's bijzaak denk ik.
Heerlijk Sv. Genieten!
Balen van je benen Goof! Soms hebt je dat.
Sherivey dat draagt toch zeker wel bij! Maakt toch niet uit waar je traint, als je ze maar in de benen krijgt
Wauw mooie afstand ook Samantha!
Ik heb gister een training van garmin gelopen en ik had wat geks. Ik moest tussen de 5:35 en 6:!0 lopen. Had wel verwacht dat hij me non stop zou vertellen dat ik te hard liep maar het klopte gewoon nooit. SOms zei die dat ik 7:40 liep (terwijl ik 5:20 liep) en zei daarbij ook nog steeds dat ik te hard liep? Maar ook als ik goed zat, zie die nog steeds, Tempo te hoog. Hebben meer mensen dit?