Lizard wat een aparte sfeer op je foto's heel bijzonder.
Ik heb vanmorgen een lekker rondje gelopen. Wel jammer dat brede pad wat steeds zo nat is geweest lijkt het wel herfst de beuken laten al het blad vallen. Ze kunnen niet zo goed tegen natte voeten denk ik. Twee mooi reeën nog gezien, dus ben weer helemaal biij. Goed begin van de dag.
Ik ben nu onderweg naar de Amsterdamse waterleiding duinen voor een trail run/hike heel rustig aan. Ik heb eerst een beetje uitgeslapen en rustig aan gedaan, normaal ben ik vroeg. Dus zal wel wat laat thuis zijn maar dat geeft niet.
Hier vanochtend flink benauwd toen ik wakker werd of van de hooikoorts of naweeën van de Corona die ik waarschijnlijk 1,5 week geleden heb gehad. Hardlopen werd m in ieder geval niet. Ben wel lekker gaan wandelen, dat ging wel. Mooie afwisselende route, gezellig samen met Jex. Via de Ermelose heide en Speulderbos naar Boshuis drie en weer terug naar de camping.
Mooi allemaal, het is toch nog wel lekker weer he?! Haha Gaucho, daar zat ik gisteren ook. Amersfoort ziet er leuk uit, ik ken het eigenlijk niet echt. Veel plezier Befunny.
Ik was vanmorgen in het Speulderbos, heb 18km hardgelopen!
En ik ga zo nog even naar het bos met de lab en zijn campingvriend.
Weet iemand wat voor vogeltje dit is? Hij zit veel in de tuin, ook als ik daar op mijn ligbed lig, lekker brutaal. Hij heeft het formaat van een musje, maar is iets slanker.
Ik was dus naar de awd. Maar de route die ik gedownload had was gesloten. Dus ben ik zelf maar wezen lopen. Was een beetje saaie wandeling. Ook naar deel over het strand gedaan voor wat afwisseling.