Net een schone bh aangedaan, lek ik binnen een uur door m'n zoogcompres heen. Gelukkig heb ik 5 voedingsbhs..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Solleke_Noah schreef:Sweetgirl1 schreef:Hier is vanmorgen na een heftig weekje van 4 dagen opname in het ziekenhuis onze kleine man geboren om 6:51
Proficiat! Hopelijk ging de geboorte zelf wel goed?
Zira1994 schreef:Oh jeetje dat is wel erg intens. Had jij dat bij de eerste ook zo? dat is hier gelukkig niet zo haha. Ben blij dat er genoeg voor haar is
maar het loopt gelukkig niet de spuigaten uit haha.
Zebraatje schreef:Interessant om jullie bv verhalen te lezen. Heel benieuwd hoe dat straks bij mij gaat.
Maar in de tussentijd wachten we nog steeds af![]()
Vandaag 41+1. Morgen weer naar de verloskundige, hopelijk kan die het opgang brengen dmv strippen.
XladyX schreef:Nog steeds op het wachtbankje dus zebraatje. Spannend! Kan toch echt niet lang meer duren zou je denken!
Joanieke hier ook hekel aan kolven. Voel me net een melkkoe![]()
Pieneappel dat klinkt ook heel pittig. Vind het heel knap dat je evengoed voor bv gaat en alles wat lukt is mooi meegenomen toch. En sorry als het vervelend is of overkomt dat ik/we het over overproductie hebben, blijft een beetje een beladen onderwerp merk ik vaak.
Hier een beetje een dipje, onze zoon doet het perfect maar merk dat ik ongeduldig begin te worden wat betreft eigen herstel etc. Afgelopen week paard gereden, was zo fijn en geen pijn ook niet erna. Maar toen kroop het toch in mijn hoofd de angst dat ik veel te snel weer ga en misschien problemen voor later veroorzaak. Dus nu weer braaf redelijk rustig aan maar vreet mezelf op wat ook frustrerend is. En als ik gefrustreerd ben hapt baby weer minder goed aanen zit ik daarmee te worstelen. En heb moeite met een ritme vinden zo wat ook steeds weer veranderd, eerst kraamhulp, dan manlief veel thuis, die is nu ook weer alle dagen werken dus nu sta ik er alleen voor, en weer zelf dochter wegbrengen naar de opvang smorgens en daar weer een ritme in zien te vinden. Eigenlijk niet echt wat te klagen allemaal maar toch niet lekker in mn vel en daar zullen de hormonen ook niet bij helpen.
XladyX schreef:Zebraatje ben benieuwd hoe het is gegaan bij de verloskundige, hopelijk is de strippoging gelukt![]()
Lief meiden voor de tips en reacties! Fysio geen ervaring mee, nog nooit bij geweest. En heb ook geen reden om te gaan want heb nergens last van. Het is meer dat ik zelf graag sneller dan die 6 weken wachten wil gaan en in dubio zit of dat wel verstandig is, beetje wat jij ook schrijft Zira. Voor nu besloten het bij wandelen in het bos en paarden uitmesten te houden en over een paar weken weer verder te kijken.
Zebraatje schreef:XladyX schreef:Zebraatje ben benieuwd hoe het is gegaan bij de verloskundige, hopelijk is de strippoging gelukt![]()
Lief meiden voor de tips en reacties! Fysio geen ervaring mee, nog nooit bij geweest. En heb ook geen reden om te gaan want heb nergens last van. Het is meer dat ik zelf graag sneller dan die 6 weken wachten wil gaan en in dubio zit of dat wel verstandig is, beetje wat jij ook schrijft Zira. Voor nu besloten het bij wandelen in het bos en paarden uitmesten te houden en over een paar weken weer verder te kijken.
Helaas is het strippen niet gelukt. Hoofdje lag nog te hoog. Verder was nog wel alles goed. Baby heeft er gewoon te comfortabel denk ik.
Morgen naar het ziekenhuis voor CTG en om inleiden te plannen.
Vandaag even mentaal een wat mindere dag. Al weken eigenlijk klaar voor de baby. Elke nacht gaan slapen met t idee misschien vannacht! En de laatste 2 weken mezelf wel echt vermaken en nu dus nog steeds onzeker. Het hele proces van inleiden etc kijk ik ook niet echt naar uit.
Maar nog even volhouden! Volgende week is ze er en dan hebben we een nieuwe fase.
En ik krijg dan vast ook de uitdaging om niet te snel weer van alles te gaan doen.
XladyX schreef:Ah balen dat strippen niet lukte Zebraatje. Kan me heel erg goed voorstellen dat het wachten erg slopend is inmiddels.. je komt nu wel echt dichtbij! Heel even nog. En wat betreft inleiden, familielid is vorige week ingeleid en had een hele fijne bevalling. Hopelijk mag je je snel druk maken om andere dingen inderdaad haha!
Sweetgirl wat fijn goede uitslag op geelzucht! Was hij heel geel of was het uit voorzorg oid?