Leuk om te lezen wat jullie allemaal al gekocht hebben! Ik heb de meeste kleertjes wel al in huis (meeste tweedehands btw) en de kinderwagen, ledikant, cosleeper, en al wat decoratie voor de kinderkamer. Dat is nu nog mijn werkkamer. Dus zodra mijn verlof over 7 weken begint, kan ik het pas echt gaan inrichten.
De kinderwagen is een stokke trailz geworden. Tweedehands, dus niet echt kunnen uitproberen, maar wel heel veel goede ervaringen gelezen over mensen die ook aan onverharde wegen wonen.
Lisitano die nog flink aan het sporten is, knap hoor! Ik doe al een paar weken vrijwel niks meer

Lastig joh met kans op zon grote baby en daardoor complicaties.. Hopelijk valt deze kleiner uit. Het verschil nu al met 20 weken is in ieder geval al positief!
@Goldie, balen dat je weer werd opgenomen! Maar fijn dat de baby er niet onder lijdt en je inmiddels weer thuis bent!
@Saskia haar baby ook weer goedgekeurd, fijn! En gesprek over als je alleen moet bevallen... ik heb gelijk notitie gemaakt om daar ook wat van te weten, je weet maar nooit

@Rebel_Jits: fijn dat de controle helemaal goed was! Goed idee om te vragen naar die P waarde, ga ik ook doen volgende keer.
@Samir, jammer dat je je zo moe voelt, is ook wel een hele verandering met hoe actief je eerst was. Ik slaap ook elke middag even hoor, hoort er bij denk ik! Is maar tijdelijk!
En een hele leuke reis geboekt, gaaf!
@Gowlan, dat klinkt als een heel fijn gesprek over de bevalling! Ik ben benieuwd of de dat er hier ook zo over gaan hebben. Ik heb het idee dat het gewoon is van "meld je bij het ziekenhuis als het begint en doe wat de artsen zeggen"

@MaTuMi: wat jammer dat je zon last hebt van de vermoeidheid. Hopelijk helpt het om minder te gaan werken.