Ik was trouwens zo blij met het nieuws van gisteren tijdens de persconferentie; gaat veel meer mogen! Helaas wel sportscholen open vanaf 1 september maar ik heb ergens het idee dat dat nog wel eens vervroegd kan worden. Heel sportend Nederland maakt zich er hard voor (op de insta van Arie Boomsma zag ik een bericht waar ik me eigenlijk heel goed in kon vinden) dus ben benieuwd hoe dat afloopt. Verder mogen de buitensporten wel weer dus ik twijfel om gewoon een voetbal/tennis cursus mee te pakken zodat ik wel weer beweeg in groepsverband.
Lijstje van vandaag ben ik heel tevreden mee, is wat meer bijgekomen dan ik vanmiddag postte:
O: Volkoren boterham met een beetje oude kaas salade
L: Kop lente-ui soep, tosti met lightlife kaas
T: Proteine kwark 150 gram, 2 glazen tomatensap
Beweging: 1,5 uur gefietst (iets met de weg eindelijk een beetje weten, afsluiting, omfietsen, weg kwijt raken, twintig minuten de verkeerde kant op fietsen en er dan pas achter komen) (ging stuk om mezelf)
A: Salade met kikkererwten en zoete aardappel, 150 gram gerookte kipfilet.
Doe zometeen nog even buikspieroefeningen. Oh en mega fijn; ik voelde me soms best een beetje eenzaam zonder huisgenoten en in quarantaine in een buurt waar ik niet veel mensen ken, maar een van mijn beste vriendinnen heeft vanmiddag gehoord dat ze een studio heeft gekregen in hetzelfde complex als ik. Helemaal fijn.