Hopelijk hoef je niet te lang te zitten. Al kan je wel tv kijken, dat scheelt iets om de tijd uit te zitten. Nemen je ouders voor jou koffie mee nadat ze zelf zijn gaan drinken?
Sterkte met de behandeling. Overigens, heb je geen keuze gehad voor een vaste lijn zodat je niet iedere week geprikt hoeft te worden? Ik heb toen wel gekozen voor een vaste lijn en die heeft 4 maanden naar volle tevredenheid dienst gedaan.
Heb ondertussen een allergische reactie op de chemo gekregen. Best heftig. Heel benauwd en warm( en dat met ijspegels in Mn haar van de coolcap). Nu gelukkig alles weer goed.
pien_2010
Geplaatst: 18-01-19 15:46
Oei jeetje, is dat normaal? En wat betekent dat voor de toekomst? Gelukkig bijna klaar. Dan ben je lang bezig geweest. Mag je daarna gelijk naar huis?
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-19 15:55
pien_2010 schreef:
Oei jeetje, is dat normaal? En wat betekent dat voor de toekomst? Gelukkig bijna klaar. Dan ben je lang bezig geweest. Mag je daarna gelijk naar huis?
Schijnt normaal te zijn de eerste keer/tweede keer.
Fijn dat je de eerste dag achter de rug hebt, Nu weet je ook wat je de komende weken te wachten staat. Hopelijk blijft het bij deze allergische reactie. Hoe lang duurt het voor je eventuele bijwerkingen kan krijgen?
Die allergische reactie komt vaker voor. Heb je geen vaste lijn. Is prettiger dan iedere keer opnieuw prikken
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-19 16:20
esje01 schreef:
Die allergische reactie komt vaker voor. Heb je geen vaste lijn. Is prettiger dan iedere keer opnieuw prikken
Voor nu nog niet. Maar dat is wel een vraag voor over 3 weken bij mijn oncoloog. Ik moet dan nu nog 2 keer chemo en een keer bloedprikken dus dat is te overzien
corine1981
Geplaatst: 18-01-19 19:16
quera schreef:
Dat is 1
Spoiler: [ [url=m/gyxFJy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sterkte Quera. Balen van de allergische reactie. Hopelijk blijft verdere ellende van die zooi je bespaard.