Ik heb nog niet geïnformeerd of het in een ander ziekenhuis sneller zou kunnen. Ben bang dat ik in een ander ziekenhuis net zo lang ga moeten wachten, omdat ik nu als eerste op de lijst sta en in een ander ziekenhuis zullen er vast al mensen op staan.. Ook voor de niet oplaadbare. Maargoed, weet natuurlijk niet hoe snel het gaat... Ik ga contact opnemen met m'n verzekering

Ondertussen was m'n urine meerdere keren weer gewoon normaal. Maar afentoe ook weer alsof er zand in zit, heel vaag. Mijn nieren zijn verder niet nagekeken, nouja alleen met bloedprikken. Heb wel een keer nierstenen gehad, maar dat is al heel lang geleden. In November is er wel in m'n blaas gekeken, toen was daarin, op ontsteking na, niks vreemds te zien.
De Uroloog zei dat er +- 60% kans is dat de neurostimulator gaat werken. En dan kan het zijn dat ik weer gewoon leeg kan plassen, maar het zou ook kunnen dat ik minder hoef te katheteriseren oid.
Eergisteren 's nachts gekatheteriseerd en toen zat de katheter weer heel erg vast.. Zo pijnlijk. Normaal als ik dan niet trek, of hem juist weer iets inbreng dan zakt de pijn even iets af. Nou helemaal niet, dikke paniek weer

Vanavond ook weer...Nu was verpleegkundige van de thuiszorg erbij en moest uitademen en dat iets trekken. Maar toen zat er bloed aan de katheter... Precies in de gaatjes. En dat is volgens mij ook precies het punt waar hij steeds op vast komt te zitten... 'T is zo natuurlijk ook niet zo gek dat m'n blaas pijn doet

Kreeg gisteren een brief, 15 Maart telefonische afspraak met de Uroloog. Denk over de vesicare.