Volgensmij doe ik iets fout haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Heb mijn haar net gewassen voor het eerst na de keratine behandeling. Het is zoals jullie kunnen zien, absoluut niet stijl, maar wel een stuk minder pluizig. Denk dat ik het met een stijltang zo stijl heb nu, maar dat doe ik niet. Ik vind dit ook mooi.
Had wel verwacht dat het stijger zou blijven eigenlijk. Maar het is even kijken hoe lang het zo blijft.
Heb het aan de lucht laten drogen met een klein beetje olie.
Hier is het nog iets vochtig
[ [url=m/Yj1E0o.png]Afbeelding[/url] ]
Helemaal droog
[ [url=m/kifyC6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het voelt iig wel een stuk gezonder en soepeler aan, dus dat is al top!! Maar het is niet stijl. Iets minder Krul en pluis, maar niet stijl.
Emmaa_ schreef:Banyu schreef:
Niet op vettig haar nee. Een ietwat vettige hoofdhuid kan wel je huid beschermen tegen verf zodat het niet zo erg bijt.
Ik vind het mooi hoor eileen! Ziet er heel netjes uit zo.
Jolien87 schreef:Omdat ik mijn haren toch iets te bruin vond na de hennabehandeling heb ik het gisteravond met de pure henna van Jacob Hooy geverfd, echt een knallende kleur.
[ [url=m/L5fj28.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HNASZR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben bezig om volledig over te gaan op de CG methode, dat is nog wel even wennen maar mijn krullen beginnen zich nu al beter te laten zien dan ooit.
Trui schreef:Even Een vraag. Ik doe dit aan morgen. En weet niet wat ik met mijn haar wil. Het word 29 graden in Antwerpen. Ik heb aan de zijkanten op mijn haargrens flinke droge stukken zitten die ik echt best wel vies vind. Schilfers etc zijn aanwezig. Dus wilde het niet te strak ik een staart want dan ligt dat dus bloot. Zat te denken aan een soort los iets, maar dat is dan weer erg warm want ik heb nogal veel haar. Iemand een leuk idee? Ik kan nog nieteens een fatsoenlijke staart maken en mijn moeder kan net een simpele vlecht maken dus het moet echt niet moeilijk zijn (en die ‘36 kapsel die je in 2 minuten kan maken’ kapsels zijn vaak al pittig moeilijk). Ben in het bezit van een stijl, Krul (3 grootes) en wafeltang.[ [url=m/yIHo68.jpg]Afbeelding[/url] ]
lieveli schreef:Ik heb krullen en ik borstel het nooit droog. Draai het in een knot voor ik ga slapen.
Jolien87 schreef:lieveli schreef:Ik heb krullen en ik borstel het nooit droog. Draai het in een knot voor ik ga slapen.
Ik merk nu ook wat een verschil dat maakt. Ik borstel het nu met een Tangle teezer als de conditioner in mijn haar zit en daarna niet meer.
Vroeger had ik sluik haar maar sinds de pubertijd werd het pluiziger, toen zullen de krullen zijn ontstaan. Wist ik veel? En ik maar borstelen om de frizz eruit te krijgen.