Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Laibadji schreef:Sterven jullie niet van de honger? Ik ben de laatste maand ook gezonder aan het eten en let op de hoeveelheden maar ik sterf letterlijk van de honger. Ik ben fysiek wel heel actief bezig (3 x fitness en 4 a 5 maal trainen per week)
Ik eet zeker niet weinig en af en toe eet ik frietjes of iets anders.
Vermageren doe ik ook niet echt....

sterkte, lastige momenten zo te lezen.. 
. Je kan beter rustig afvallen en het volhouden dan op hoog tempo met het risico op jojoën.

misschien kun je op zulke momenten kijken of je jezelf op een andere manier bezig kan houden? Of kijken dat je misschien een gezond alternatief in huis hebt?  Of als je écht zin hebt in chips, om dan een klein schaaltje te pakken en dan de zak gelijk weg te leggen waar je het niet meer ziet. 

Volhouden jullie! Komt goed! Ik ben na mijn 30km wandelen vorig weekend echt nog niks afgevallen en het is megafrustrerend. De weken ervoor ging het namelijk best lekker! Kost me wel moeite om dan streng voor mezelf te blijven. Bovendien had ik vrijdag een etentje (geen toetje genomen!) en gister een feestje met bbq. Beide dagen wel de gezonde dingen gekozen, maar ik heb de weegschaal maar even overgeslagen vanmorgen.