Licor schreef:Ik heb een lunette.. de eerste en tweede menstruatie geen problemen gehad, maar de afgelopen keren krijg k m maar niet goed.. hij klapt niet helemaal goed uit ofzo.. en soms na een tijdje gaat hij dan toch ineens vacuüm en dan doet dat zeer.. t moment van uitklappen dan.. als die eenmaal zit dan zit die ook en heb ik nergens last van..
Zou een stevigere cup (zijn die er eigenlijk?) misschien beter bij me passen? Of iemand anders nog tips?
Welke Lunette heb je, 1 of 2? De twee is nog steviger dan de 1 namelijk, maar wel meteen een stuk breder. Volgensmij is de diva iets steviger dan de 1 als ik me niet vergis... maar wel meteen een stuk langer. De MeLuna sport M is ongeveer zelfde maat als Lunette 1 maar veel steviger. Heb m zelf maar voor mij werkt die niet. Klapt wel echt in 1 x goed uit maar krijg het vacuüm niet waardoor die lekt. Komt waarschijnlijk omdat die dan weer té stevig is voor me ofzoiets
Maar als t bij jou al zeer doet op t moment dat die vacuüm trekt lijkt me een nog stevigere niet erg handig denk ik. Áls die sport vacuüm trekt.. nou dan zit die ook wel haha
ik ga nou volgende week de MeLuna Classic proberen. Al een keer geoefend zonder dat ik ongesteld ben en kreeg deze gelukkig wel vacuüm, wel even helpen met t uitklappen..