Foundation staat je mooi! Ziet er nog steeds natuurlijk uit, maar inderdaad net iets rustiger en egaler. En je sproetjes komen er nog iets iets doorheen
Zal vanmiddag de primer eens proberen onder een matte lipstick.
Ik heb de pressed powder ook, maar ik vind hem echt helemaal niks... Ligt in mijn stash te verstoffen, zo zonde.
De lipprimer vind ik wel heel fijn, ben vanmorgen net aan mijn tweede begonnen
Diva staat je goed Lino! Mooie foundation Kaygee, kleur is juist prima, heel fris.
Oh mensen, ik ben zo flieft Jeffree Star Rich Blood
ElineS
Geplaatst: 25-05-16 08:52
Ik snap wel dat je twijfelt over de kleur. Het is ook meer oranje dan de natuurlijke kleur van je gezicht. Je bent zelf best witjes. Maar zo vanaf de foto te zien lijkt de kleur wel te passen.
Het kleurverschil tussen je gezicht en de foundation is niet erg, want het lijkt mooi over te lopen in je hals. Volgens mij is de rest vsn je lichaam helemaal niet zo licht als je gezicht, daarom lijkt de kleur gewoon natuurlijk te zijn. Het kleurtje misstaat je in ieder geval niet. Lekker warm, levendig en zomers. Ik vind het goed staan.
Bij mij net zo met GC. Mijn JS blijven veel beter zitten, dus pak ook die wel en GC niet.
Kaygee
Geplaatst: 25-05-16 09:35
Hij is heel mooi DnT!
Ah fijn dat het goedgekeurd is door jullie!
Pantuf hier idem. Mijn GC is ook niet fijn.
Eline de makeup loze foto is niet echt in gunstig licht genomen. Ik ben namelijk helemaal niet zo bleek. Misschien heeft het feit dat mijn wekker 10 minuten daarvoor gegaan was er ook wel mee te maken. Ik ga regelmatig onder de zonnebank (Ivm winterdepressies). Zou vrij waardeloos zijn als ik er dan nog zo bleek van blijf
Drunksheep
Geplaatst: 25-05-16 09:39
Vind de foundation ook mooi Kaygee!
Hier juist wel erg tevreden over m'n GC's toffe kleuren en blijven lang en goed zitten.
Nee het is alleen pompje zelf. Geen flesje. Dus je haalt dop eraf, schroeft pompje erop en klaar. Kosten 5 euro per stuk van MAC.
Michelle77
Geplaatst: 25-05-16 10:24
Oooh ideaaaal!
Ik ga bestellen, wil ook nog een groter palette om mn MUG in te doen voor op vakantie, kan gelijk in 1 keer.
Ik heb nu het Pro Palette x4 compact, is die er ook voor 9? kan t niet vinden, dus zal wel niet zal wel ritje rdam worden, kan t pompje ook niet op de site vinden. hopelijk hebben ze deze dingen ook bij de counters in de bijenkorf/douglas
Hoi dames! Mag ik me misschien bij jullie aansluiten?
Michelle77
Geplaatst: 25-05-16 11:34
Ga dat dan idd maar doen Suus! Zijn de mugs magnetisch trouwens? Of moet ik van die stickers erbij kopen?
Ik denk dat ik een klein Z palette koop, of toch medium....
Vind het formaat altijd zo lastig inschatten.
Thanx Elke!
Anoniem
Geplaatst: 25-05-16 11:39
Oh, shizzel, als jij zou willen kijken voor de UD concealer, heel graag! Ik moet de allerlichtste hebben met neutrale of roze ondertoon. Volgens mij is dat Fair.