Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Zal ik jullie een Tikkie sturen op de dag van bestelling? Vinden jullie het allemaal goed als ik de 25e bestel?
Ik geef jullie mijn telefoonnummer wel even via pb, als jullie me dan een appje doen dan krijgen jullie als blijk van waardering een Tikkie.
Jolien87 schreef:Wat zij zegt.
Chamaya en Tica halen het bij mij op en zij verspreiden het weer verder.
Een soort Lush-kettingbrief.
lieveli schreef:R&B wil ik wel, wil je dan van mij een Lush sunflower deo?
Eight schreef:Vandaag weer wat nieuwe zeepjes gehaald! Respect your elders, Maypole en Honey I Washed The Kids.verder de it's raining men shower gel en de Honey shampoo (vloeibaar) iemand toevallig al ervaring met die laatste?
Eight schreef:Wat heb je verder besteld Jolien?
Wat zijn ze leuk en ruiken echt heerlijk, ik denk dat de Honey mijn favoriet is![]()
[ [url=m/x5SXH6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jolien87 schreef:Eight schreef:Wat heb je verder besteld Jolien?
Wat zijn ze leuk en ruiken echt heerlijk, ik denk dat de Honey mijn favoriet is![]()
[ [url=m/x5SXH6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het ziet er altijd zo mooi uit.![]()
Ik had eerst een heel lange lijst maar heb de helft daar weer vanaf gehaald omdat dat allemaal haarproducten waren die toch niet zo goed zijn voor mijn krullen.
Dit heb ik besteld: Honey I washed the kids, 2x Scrubee, 2x Henna Marron, 2x Henna Rouge en Dark angels.
Ik smeer mijn voeten nu iedere avond in met Dream cream en dat wordt me wel in dank afgenomen. Ik merk dat de eeltvorming minder is en dat ik geen kloven meer heb.