Half3 stond ik op de planning, maar 12 uur mocht ik al naar OK!
Ben nu weer terug op de kamer.
Operatie is "geslaagd", maar de kans dat het goed gaat komen is heel klein. De druk in de hersenen was extreem hoog, maar de druk in mijn buik nog veel groter.
Bij t open maken vlogen de organen eruit, chirurg had t nog nooit gezien en heeft er andere chirurgen bij gehaald. Komt alleen voor bij mensen van 200+ kg en dat weeg ik toch echt niet.
Het is dus niet goed, de drain kan niet werken en verklaard ook waarom de andere het niet (goed) deden. Buikvlies is geprikkeld. Trombose komt daar waarschijnlijk ook door. Theorie klinkt op zich heel logisch.
Als ik me beter voel zal ik wat uitgebreider vertellen. Waarschijnlijk wordt alles veroorzaakt door... De blinde darm of doordat mijn darmen niet werken. Of beide.
Chirurg was blijkbaar heel erg onder de indruk na OK (heb m zelf niet gezien).
Was in ieder geval de laatste drain operatie.
Nu heel erg veel pijn en heb drie wonden, iets groter dan de bedoeling ook. Is niet anders.
Infuus was trouwens mislukt, ben alsnog met gas onder narcose gebracht, want met 9 man geen infuus er in gekregen ook de anesthesisten niet.
Zal later alles vertellen, ben moe en heb ongelooflijk veel pijn. Dat is nog heel zacht uitgedrukt.