Ik ben ondertussen niet meer zo happy..
Ik ben in Oktober gestopt met de pil, daarna netjes na 5 weken ongesteld geworden (vanaf de stopweek). 5 weken daarna ook.
Oftewel ik ben in December voor het laatst ongesteld geworden.. Ruim 35 dagen over datum nu
Al 2 zwangerschaptesten gedaan voor de zekerheid maar ben niet zwanger.Opzich heb ik niet echt klachten, puistjes worden al iets minder heb ietwat hoger libido (niet super). Alleen die regelmatige buik/eierstokpijn is echt vervelend, omdat ik gewoon echt niet weet wanneer ik ongesteld kan worden.
Omdat ik verder dus ook weinig verschil merk met toen ik wel aan de pil was, wil ik eigenlijk met mijn eerstvolgende ongesteld weer met de pil beginnen, maar dan moet hij wel komen..
Wie spreekt me wat moed in of heeft advies?
(ohja, ik ben aan de pil gegaan omdat ik zo onregelmatig was.)
Sterker nog, uiteindelijk toch maar weer wel aan de pil gegaan, kon me niet voorstellen dat het zo'n groot verschil maakte, maar dat doet het dus wel... Vind alleen enkel condoom wel een groot risico, helemaal als je geen relatie met iemand hebt.
ben begonnen op mijn 17e, ongeveer een jaar na ik mijn vriend leerde kennen. Voor en na het begin geen verschil gemerkt en nu (5 jaar later) nog niet. Wel heb ik een periode een depressie gehad. Maar of dat door de pil kwam? Mogelijk wel.. heb ooit 1x van pil gewisseld maar weet niet of dit voor/na/tijdens was.
Dat was ook precies de reden dat ik ermee begon op m'n 15e. Op aanraden van de huisarts na allerlei andere middelen. Dus ik hoop niet dat het weer zó erg wordt... Welke producten heb jij ervoor tante trien? Vind het ook maar niks dat ik nu niet weet wanneer ik ongesteld word, maar daar leer ik wel mee leven. Vond het uitstellen ervan met de pil wel donders handig... tsja...